Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@01:50:46 GMT

دیاباته امروز با پرسپولیس توافق می کند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۳۶۳

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در حال توافق نهایی با دیاباته است

برخلاف اخباری که روز قبل در برخی رسانه ها منتشر شد، هنوز توافق باشگاه پرسپولیس و دیاباته نهایی نشده است.

به گزارش طرفداری، عضر دیروز بود که برخی از رسانه ها از توافق کامل باشگاه پرسپولیس با دیاباته خبر داده و برهمین اساس در فضای مجازی نیز خبرهایی مبنی بر پرسپولیسی شدن این مهاجم بلند قامت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که هنوز توافق طرفین نهایی نشده و دو طرف بسیار امیدوارند امروز به نتیجه برسند.

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که دور دوم مذاکرات باشگاه با نماینده دیاباته در جریان است. باشگاه پرسپولیس ابتدا رقم پیشنهادی بالای شیخ را نپذیرفت و در ادامه دیاباته پیشنهاد اولیه درویش را به دلیل کم بودن رقم پیشنهادی رد کرد.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس بسته پیشنهادی جدید را به ایجنت این بازیکن ارائه داده است. جالب اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس به شکل مستقیم با ایجنت فرانسوی دیاباته وارد مذاکره شده اند و همین موضوع باعث شده تا طی 24 ساعت اخیر موانعی بر سر این انتقال صورت گیرد که گفته می شود رضا درویش قصد دارد پس از نهایی کردن قرارداد این مهاجم مالیایی با تشریح اتفاقات رخ داده، علیه یکی از ایجنت ها موضع گیری شدیدی داشته باشد.

به هر روی باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی دیاباته است. همان طور که گفته شد باشگاه بسته پیشنهادی خود را ارائه داد و برخی از موارد موردنظر خود را نیز در آن گنجانده است تا در طول فصل با توجه به شایعاتی که پیرامون وضعیت سلامت این بازیکن شنیده می شود، متضرر نشود. مواردی که البته جای مذاکره دارد.

حال باید دید دیاباته و ایجنت او چه زمانی پساخ این پیشنهاد را می دهند و توافق آن ها تا پایان امشب نهایی خواهد شد یا نه؟

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود شرزود تمیروف از پرسپولیس جدا شد / رسمی اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه