Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:47:04 GMT

خبرنگاران شهرستان جم تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۹۲۸

خبرنگاران شهرستان جم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر جم صبح دوشنبه در این آئین با تقدیر از زحمات و عملکرد مطلوب خبرنگاران شهرستان در حوزه‌های مختلف بیان داشت: مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که نیاز است خبرنگاران همچنان به آن موارد بپردازند.

سید علیرضا سجادی با بیان اینکه آب بزرگ‌ترین مشکل شهر و شهرستان است افزود: اگر این مشکل تا یکسال آینده حل نشود تمام سفره‌های زیر زمینی شهرستان جم خشک می‌شود و همه شهروندان جمی حتی ساکنان شهرک‌های جم دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای آب شیرین کن‌های جم و احداث دو سد سرچشمه و کلاکل را راه کارهای برون رفت از این بحران عنوان کرد و بیان داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است در کنار پیگیری‌های مسؤولان، رسانه‌ها نیز ورود کنند.

رئیس شورای شهر جم کمبود فضای آموزشی، بی توجهی و انزوای دانشگاه آزاد جم، راکد ماندن پروژه احداث دانشکده مهندسی جم، عدم خدمات دهی درمانگاه تأمین اجتماعی جم حتی در سطح یک، استاندارد نبودن ورودی‌های شهر جم، راه‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین تعطیلی فرودگاه جم را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه‌ها شورای شهر جم پیگیری‌ها و مکاتبات زیادی داشته است و همچنان نیاز است توسط شوراها، مسؤولان و رسانه‌ها پیگیری شود.

رئیس شورای شهر جم با تجلیل از عملکرد شهردار گفت: شورای فعلی شهر جم بدون حاشیه و با برنامه و شفافیت پیگیر اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در سایر محلات شهر است.

در این نشست خبرنگاران شهرستان مسائل و موضوعات مختلف را با اعضای شورای شهر جم و شهردار مطرح کردند.

کد خبر 5569474

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سید مهدی حسینی شورای ششم شورای شهر شهرستان جم بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 آزادگان جنگ تحمیلی اردبیل شیوع کرونا بیرجند همدان شورای شهر جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود