Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:53:42 GMT

پیشرفت ۴۵ درصدی شهرک مشاغل کارگاهی خیام

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۵۶۰

پیشرفت ۴۵ درصدی شهرک مشاغل کارگاهی خیام

شهردار مبارکه گفت: آماده‌سازی و احداث شهرک مشاغل کارگاهی خیام با پیشرفت ۴۰ درصدی و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی شهرک خیام مبارکه یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبه‌های مردمی شهرستان مبارکه است و در این زمینه به همکاری دولت در تأمین زیرساخت‌ها و تأسیسات نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه، تا حد زیادی از معضلات شهری کاسته خواهد شد و درآمد پایداری برای مجموعه شهرستان محقق می‌شود.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تاکنون عملیات خاکی، تأسیسات، جاده‌کشی و جدول‌گذاری این پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی مشاغل شهری، صیانت از حقوق شهروندان است که موجب زیبایی بصری و ایجاد آرامش بیشتر در شهر می‌شود.

احمدی تصریح کرد: تلاش برای رفع این مشکلات از یک‌سو و نیاز شهری به این مشاغل از طرف دیگر، متولیان شهری مبارکه را بر آن داشت تا تدبیر لازم برای ساماندهی مشاغل شهری را اتخاذ کنند.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی این سایت یکی از اولویت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود، اظهار کرد: نابسامانی و ترافیک بلوار شهید نیکبخت به‌عنوان ورودی شهر، یکی از معضلاتی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم.

شهردار مبارکه با بیان اینکه با ایجاد فضای مناسب سعی در جابه‌جایی بعضی مشاغل شهری داریم، گفت: بسیاری از شهروندان از سروصدا و آلایندگی واحدهای صنفی گلایه دارند و شکایت‌های زیادی را در شهرداری مطرح می‌کنند.

کد خبر 597637

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مبارکه شهردار مبارکه شهرداري مباركه ساماندهی مشاغل مدیریت شهری شهر شهرهای ايران شهرداری برنامه ریزی شهری مدیران شهری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری طرح های شهری طرح های شهرداری شهردار مباركه مطالبات مردمی خدمات شهری زیرساخت شهری توسعه زیرساخت ها بهبود زیرساخت های شهری بودجه و اعتبارات ساماندهي شهري مشاغل شهری معضلات شهري مشکلات شهري مشاغل کارگاهی پروژه عمرانی پروژه پروژه شهری زيبايي بصري اعتبارات و بودجه بودجه شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک