Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:09:21 GMT

سپاه ناحیه همدان رزمایش مهر حسینی را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۹۱۹

سپاه ناحیه همدان رزمایش مهر حسینی را آغاز کرد

چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه در سال ۱۴۰۱ توسط سپاه ناحیه همدان با توزیع سه هزار بسته معیشتی در بین سه هزار خانواده کم برخوردار آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان صبح امروز چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه مهر حسینی را اقدامی در راستای دومین  کنگره شهدای استان برشمرد و اظهار داشت:بسته های معیشتی تهیه شده در مناطق کم‌برخوردار همدان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات است ادامه داد: در همین راستا و در بحث آبرسانی نیز بسیجیان همانند دوران گذشته در این عرصه حضور یافته و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: در حال حاضر بسیجیان و گردان‌ها با تانکر آبرسانی کرده و برای مصارف آب آشامیدنی نیز اقدام به توزیع آب معدنی در بین مناطق مختلف کرده‌اند. 

وی با اشاره به ادامه یافتن عملیات آبرسانی به مردم توضیح داد:  در حال حاضر 373 گرده جهادی در بخشهای محلات، اقشار و دانش آموزی فعالیت می‌کنند که از جمله می‌توان به توزیع83 هزار  بسته معیشتی  به مبلغ 27 میلیارد تومان، ارائه کمک‌های نقدی و تسویه بدهکاری خانواده های کم برخوردار به میزان چهار هزار و 165 فقره و معادل یک میلیارد تومان، توزیع غذای گرم به تعداد 285 هزار پرس و 966 مورد کمک جهیزیه به میزان 4 میلیارد و 272 میلیون تومان اشاره کرد.

پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در بابل برگزار شد‌ رزمایش نیروهای زمینی عربستان و مصر فرمانده سپاه استان قزوین: در رزمایش کمک مؤمنانه 520 میلیارد تومان به محرومان کمک شد

این مقام مسئول به اشاره به اینکه در بخش عمرانی، ساخت و مرمت مساکن مددجویان نیز گروه‌های جهادی 98 پروژه را اجرا کرده‌اند مطرح کرد: با توجه به‌ شرایط موجود آبرسانی به مردم  در شش روستای کم برخوردار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/742/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه همدان کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد

علیرضا قاسمی  گفت:سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و توفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد به طوریکه ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.
وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای یه طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.
وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از خط آسیب‌دیده مجتمع ۲۸ روستایی بندینی، روند ارائه خدمات آبرسانی سیار به روستا‌های سیل زده را نیز بررسی و کنترل کرد.
وی همچنین در جمع اهالی روستای چراغ‌آباد از اصلاح اضطراری خط انتقال آب روستا‌های درگیر سیل به منظور رساندن آب به اهالی خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به جاری بودن سیلاب امکان اصلاح خط انتقال آب وجود ندارد به همین منظور اجرای خط اضطراری برای اتصال فوری آب روستا‌ها در دستور کار آبفا قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد