Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:10:02 GMT

بلاتکلیفی والیبال کهگیلویه و بویراحمد تا کی؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۹۸۷

بلاتکلیفی والیبال کهگیلویه و بویراحمد تا کی؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد نمونه‌ای از یک مجموعه بلاتکلیف در ورزش این استان بدل شده است، به طوری که بیش از یک سال از انتصاب سرپرست و اتمام مهلت قانونی سرپرستی، خبری از برگزاری مجمع انتخابات نیست.

"کرامت الله روشن"، از پیشکسوتان هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: هیئت والیبال استان بیش از یک سال است که سرپرستی تمام شده و بلاتکلیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از متولیان امر انتظار داریم تلاش کنند که مجمع انتخاباتی این هیئت هر چه سریعتر برگزار شود چراکه وقتی هیئت بلاتکلیف باشد هر کسی به یک طرف می کشد و این مساله سودی برای ورزش والیبال استان خواهد داشت.

روشن اظهارکرد: هم اکنون با این وضعیت هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم از مسئولان امر تقاضا داریم که مجمع این هیئت را برگزار کنند و هر کس رای اورد بدون از باند بازی و حاشیه برای ورزش والیبال استان و استعدادهای این ورزش تلاش کند و بقیه هم کمک و همکاری کنند.

"مهران پاسره"، یکی دیگر از پیشکسوتان والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت والیبال دارد، نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: تنها راه نجات هیئت والیبال استان از این وضعیت سردرگم و آشفته، واگذار کردن این هیئت به اهلش است وقتی یکی از خانواده والیبال مسئول هیئت نشود قطعا کار از پیش نمی برد.

وی افزود: از زمانی که این هیئت از والیبالیست ها گرفته شد والیبال این استان تعطیل شد، کسی باید رئیس هیئت والیبال شود که حق ورزشکاران والیبال برایش مهم باشد نه اینکه به فکر منافع شخصی و گروهی باشد.

پاسره تصریح کرد: والیبال استان آبروی داشت که با اعزام یک تیم ضعیف همه آبروی جمع شده والیبال استان بر باد رفت. تیم والیبال شهرداری را با استفاده از دانش آموزان توانمند تشکیل دادیم و تا لیگ دسته یک کشور آوردیم اما با به حاشیه بردن تیم همه زحمات ما را بر باد دادند.

این پیشکسوت والیبال تاکید کرد: باید از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تدابیر اندیشیده شود که انتخابات این هیئت صوری نباشد و براساس شاخص ها و قانون برگزار شود تا به رشد ورزش والیبال استان کمک کند.

"رحمان همت پور"، از پیشکسوتان ورزش والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۰ سال سابقه به خبرنگار ما گفت: چیزی از والیبال استان باقی نمانده است همه داشته های والیبال استان به علت بلاتکلیفی در حال سوختن است. هم به همین دلیل ورزشکار، داور، تیم، باشگاه رئیس و سرپرست در ورزش والیبال نداریم.

وی افزود: زمان تیم شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک کشور حضور داشت و بیش از چهار هزار تماشاگر دارد برای تماشای بازی های تیم حضور پیدا میکردند، ورزش والیبال جز سه رشته برتر استان بود اما هم اکنون نابود شده است.

همت پور ادامه داد: راه نجات برزش والیبال استان سپردن این ورزش به اهلش است همه خانواده ورزش والیبال را اداره کل ورزش جوانان جمع کند و این هیئت را به یک نفر اصلح واگذار کند تا این ورزش نجات یابد.

این داور پیشکسوت والیبال استان عنوان کرد: متاسفانه سیاسیون هم وارد ورزش والیبال استان شدند که به مشکلات این ورزش افزوده است.

همت پور تاکید کرد: انتظار داریم اداره کل ورزش جوانان در خصوص وضعیت هیئت والیبال استان جهت سامان دادن به این وضعیت تصمیم جدی، قاطع و مناسبی بگیرد و این ورزش را به اهلش بسپارد.

وی بیان کرد: استعداد های زیادی برای بازی در تیم ملی والیبال کشور داشته‌ایم اما به علت نداشتن رئیس، سوختند و دعوت نشدند.

"صفورا معبودی"، مربی درجه یک والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: انتظار داریم متولیان امر یک نفر را بعنوان سرپرست معرفی کنند و برای ریالست این هئیت نیز کسی که بدور از جنجال‌ها بتواند استعدادی‌های والیبال استان را نجات دهد و از این وضعیت بلاتکلیف درآورد انتخاب شود.

وی افزود: کسی باید رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد شود که مقبولیت بین اهالی والیبال استان داشته باشد و در جهت رشد این ورزش از استعدادها و ظرفیت های استان استفاده کند.

"عین الله دهقان"، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شد، در بدو ورود به اداره ورزش این موضوع را پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه سرپرستی وقت مهلت قانونی اش تمام بود و به لحاظ قانونی از ورودش جلوگیری کردیم، افزود: فردی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال معرفی کردیم که فدراسیون اعلام کرده با توجه به اینکه مهلت قانونی سرپرست چهار ماه می باشد و به اتمام رسیده است امکان مجدد سرپرستی ندارد.

دهقان اظهارکرد: هیئت والیبال استان هم اکنون بلاتکلیف به مشکلاتی مواجه شده امور این هیئت بر زمین مانده و با توجه به اینکه والیبال ورزش مهمی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، زمانی حرف اول را در این زمینه می‌زدیم اما هم اکنون بیش از یک سال است در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجوز آگهی مجدد جهت برگزاری مجمع انتخابات هیات والیبال استان از سوی فدراسیون والیبال داده شد.

دهقان تصریح کرد: بلافاصله مجوز معرفی سرپرست جدید را هم گرفتیم که سه نفر را به عنوان گزینه‌های سرپرست هیئت والیبال استان پیشنهاد دادیم و ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از تعیین سرپرست، آگهی برگزاری مجمع داده می‌شود و ثبت نام آغاز و مجمع در یک زمان مشخص شده برگزار می شود.

گفتنی است که با شنیدن صحبت‌های خانواده والیبال می‌توان به این موضوع پی برد که نبود رئیس تا چه اندازه می‌تواند باعث ضعف والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص حضور در مسابقات کشوری و دعوت از والیبالیستهای استان به تیم ملی شود، اما این بلاتکلیفی همچنان وجود دارد و به نظر می رسد که باید اداره کل ورزش و جوانان و متولیان امر ورزش واکنشی مناسبی نسبت به این موضوعات نشان دهند. سمتی که نبودش قطعاً در اجرای برنامه‌های والیبال مشکلاتی را به وجود می‌آورد و باید دید تا کی این بلاتکلیفی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد واليبال لیگ دسته فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال شهرداری یاسوج ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ورزش والیبال استان خبرنگار ایسنا گفت ورزش و جوانان بیش از یک سال هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا نیکروز اظهار داشت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان ۷۹.۱، دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، سوق ۷۰، امامزاده پهلوان ۶۹، برم سبز ۶۹ و دیشموک ۶۸ میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸، چرام ۵۶، منصورخانی کاکان ۵۶، گنجه‌ای ۵۵.۸ و درغک ۵۵ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ ۵۴، کریک ۵۴، تنگ پیرزال ۵۳، تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳، تنگ سرخ ۵۱، چیتاب ۵۰، لیکک ۴۸.۸، مارگون ۴۸، جاورده ۴۷، سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، لنده ۴۳، قلعه رئیسی ۴۰، پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، موشمی زیلایی ۳۴ و سیرون شبلیز ۲۴ بود.

کد خبر 849109 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم استان کهگیلویه طوفان

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد