Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل که به همت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، ۳۰ مردادماه به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین پایانی نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدجواد سلمانپور، معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی، مدیرکل دانشجویان بین الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم، محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه علامه طباطبائی، علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه، مهدی واحدی، معاون دانشجویی و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه، حسام الدین خلعتبری، مدیر اجرایی و محتوایی دوره و جمعی از استادان و دانشجویان بین الملل در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلعتبری در این آیین ضمن قدردانی از همه افرادی که در برگزاری هرچه بهتر این دوره همکاری داشته اند، گفت: برگزاری این دوره در دانشگاه علامه طباطبائی نشان داد ظرفیت‌های بسیاری برای انجام کار‌های کلان و جذب بیشتر دانشجویان خارجی در این دانشگاه وجود دارد.

وی بابیان اینکه بازدید از مکان‌های مختلف در تهران یکی از برنامه‌های این دوره بود، افزود: زمانی که برای بازدید به بیت امام (ره) رفتیم برخی از دانشجویان گفتند ما الان واقعیت بیت امام (ره) را دیدیم که چقدر ساده است. بعد از بیت امام (ره) دانشجویان از کاخ نیاوران دیدن کردند و مطمئن باشید مقایسه‌ای در ذهن این دانشجویان شکل گرفته است. بدانید هر حاکمیتی که برای خود کاخ برای مردم نیست و دریافت این حقیقت برای جوانان بسیار مهم است.


مدیر اجرایی و محتوایی دوره آموزشی فرهنگیددانشجویان بین الملل گفت: این دوره در شش محور برگزار شد. روزانه شش کلاس درس به صورت موازی برگزار می‌شد و از استادان برجسته‌ای نیز ستفاده شد. در این دوره اهداف مختلفی از جمله اهداف آموزشی را دنبال کردیم و به هر دانشجو ۳۰ ساعت درس آموزش داده شد و با توجه به ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده، سطح این دوره برای دانشجویان بسیار خوب و رضایت بخش بود.


وی ادامه داد: دانشجویان در این دوره با نشانه‌ها و معیار‌های انقلاب اسلامی و الگوی جدید جهان که بر پایه معنویت و عدالت است آشنا شدند. آن‌ها دریافتند انقلاب اسلامی ایران که توسط حضرت امام (ره) معماری شد و توسط مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است به دنبال سلطه بر کسی نیست بلکه دنبال این است که دست کشور‌های دیگر را بگیرد و به همین دلیل است که با ما مقابله می‌کنند.


خلعتبری با بیان اینکه این دوره دستاورد‌های بسیاری داشت، گفت: درک عمیق‌تر دانشجویان از برخی ملت ها، تعمیق و بسط معارف اسلامی، تغییر بینش سیاسی اجتماعی و زمینه سازی جهت آرمان گرایی واقعیت محور با پخش و تحلیل مستند‌های سازنده، ارتباط نزدیک دانشجویان ملل در بستری تعاملی، همگرایی فکری دانشجویان با یکدیگر، آشنایی با امور فرهنگی، علمی، فناوری و پیشرفت‌های ایران برخی از دستاورد‌های این دوره است.


گفتنی است، نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل به همت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور ۴۰۰ دانشجوی خارجی از ۲۲ تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد