Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه به همراه جمعی از مدیران شعب استانی این بانک، ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در حوزه‌های اقتصادی و مالی و فروش، راهکارهای همکاری فزاینده بین این دو مجموعه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک رفاه کارگران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین نامگذاری شده ا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه به همراه جمعی از مدیران شعب استانی این بانک، ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در حوزه‌های اقتصادی و مالی و فروش، راهکارهای همکاری فزاینده بین این دو مجموعه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، مجموعه بانک رفاه کارگران، حمایت از همه واحدهای تولیدی را رسالت خود می‌داند و این جای خوشبختی است که فولاد مبارکه در حوزه صنعت فولاد و توسعه اقتصادی کشور نقش پیشران و در توسعه صنایع بالادست و پایین‌دست خود نقش محوری دارد.   وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران علاوه بر این که سهامدار فولاد مبارکه است، به عنوان بانکی که نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی کشور برعهده دارد، تمامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرده تا در همه حوزه‌های تامین منابع داخلی و ارزی و بین‌المللی و همچنین در حوزه حمایت از مشتریان فولاد مبارکه، یاری‌رسان بزرگترین فولادساز کشور و خاورمیانه باشد.        مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: این مجموعه آشنایی کاملی با روند تولید و طرح‌های توسعه در دست اجرای فولاد مبارکه دارد؛ فولاد مبارکه نیاز بیش از ۳ هزار کارخانه و کارگاه صنعتی کشور را تامین می‌کند که این امر نشانه پویایی و اثربخشی این مجموعه است، بنابراین باور ما هم بر این است که گروه فولاد مبارکه باید بیش از قبل تقویت و حمایت شود تا بتواند همچنان در اشتغال‌زایی و توسعه زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور نقش‌آفرینی نماید.   للـه‌گانی نتیجه جلسه خود و همراهان را با مدیرعامل و معاونین و مدیران فولاد مبارکه مثبت ارزیابی کرد و با تاکید بر این که بانک رفاه کارگران آماده‌گی تامین ۱۰۰ درصدی بودجه مورد نیاز توسعه‌های فولاد مبارکه را دارد، اذعان داشت: همکاری اقتصادی با فولاد مبارکه، توسعه اقتصادی و صنعتی کشور را به‌همراه دارد و به یقین این همکاری دستاوردهای بیشتر و درخشان‌تری برای ذینفعان به‌همراه دارد.

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرعامل بانک رفاه کارگران فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است