Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی سنگدوینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مسابقات به نوعی رقابت‌های تدارکاتی تیم‌ها پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جدید محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: رقابت‌های این دوره از هشتم تا دهم شهریور ماه سال جاری با حضور تیم‌های پاس گرگان، هورسان رامسر، سایپا تهران و شهرداری گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد تا رده‌بندی چهار تیم مشخص شود.

رییس هیات والیبال گلستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در مسابقه اول روز نخست تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و سایپا تهران با هم دیدار خواهند کرد و مسابقه دوم بین تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر انجام می‌شود.

سنگدوینی افزود: مسابفه نخست روز دوم بین تیم‌های «هورسان» رامسر و شهرداری گنبدکاووس برگزار خواهد شد و در دومین مسابقه این روز تیم‌های پاس گرگان و سایپا تهران به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: سومین و آخرین روز این رقابت‌ها با مسابقه بین دو تیم هورسان رامسر و سایپا تهران آغاز و با مسابقه بین تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس به پایان خواهد رسید.

وی یادآور شد: بازی‌های اول این رقابت‌ها ساعت ۱۵ و مسابقه دوم ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

گلستان از مهدهای والیبال کشور است که این رشته بین مردم این استان به ویژه ترکمن‌ها و اهل سنت طرفداران بیشماری دارد، به طوری که در مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها شاهد برگزاری مسابقات دوستانه در زمین خاکی اطراف محل عروسی هستیم.

تیم‌های والیبال پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس دو نماینده و سهمیه گلستان در لیگ برتر هستند و هر ۲ تیم در فصل گذشته در بین هشت تیم مرحله پلی‌آف قرار گرفتند.

تیم پاس گرگان در فصل گذشته که برای اولین بار به لیگ برتر راه یافته بود و بازیکن این تیم همگی سرباز بودند، در رده‌بندی پایانی با کسب جایگاه پنجم و بالاتر از تیم شهرداری گنبدکاووس قرار گرفت و گنبدی‌ها هشتم شدند.

فرهاد قائمی، صابر کاظمی، آرمان صالحی، رسول آق‌چلی، اسماعیل مسافر و احسان دانش‌دوست به عنوان بازیکنان ملی‌پوش گلستانی‌ در دهه اخیر بوده و هستند.

همچنین عظیم جزیده سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران که در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در کشور ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت از گلستان و سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس است.

مسافر و دانش‌دوست هم بازیکنان گلستانی در تیم ملی «ب» در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند.

همچنین صابر کاظمی دیگر والیبالیست ملی‌پوش گلستانی در مسابقات دوستانه و معتبر «واگنر» لهستان عنوان بهترین زننده سرویس را به خود اختصاص داد.

برچسب‌ها گرگان فدراسیون والیبال گلستان لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان فدراسیون والیبال گلستان گرگان فدراسیون والیبال گلستان لیگ برتر والیبال شهرداری گنبدکاووس تیم های پاس گرگان سایپا تهران پاس گرگان لیگ برتر رقابت ها خواهد شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان