Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:21:13 GMT

زهرآگین و ترسناک مثل مثلث تهاجمی پی اس جی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۳۳۷

زهرآگین و ترسناک مثل مثلث تهاجمی پی اس جی

امباپه هت تریک کرد، نیمار دو گل زد و سه پاس گل داد، در حالی که مسی با سومین گل فصل خود در لیگ را زد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پاری سن ژرمن با یک بازی بی‌رحمانه و استثنایی موفق شد لیل را تحقیر و شکست سنگینی به این تیم تحمیل کند.

امباپه هت تریک کرد، نیمار دو گل زد و سه پاس گل داد، در حالی که مسی با سومین گل فصل خود در لیگ را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از اینکه آنها در بازی شب گذشته با نتیجه هفت بر یک لیل را شکست دادند از مثلث هجومی لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه تمجید کرد.

این پیروزی در حالی رخ داد که طی روزهای اخیر بارها و بارها درباره مشکلات این بازیکنان با یکدیگر شایعات مختلفی مطرح شده بود و عده‌ای عقیده داشتند که رابطه میان امباپه با دیگر ستاره‌های تیم خدشه دار شده است. با این حال گالتیه تنها به بخش مثبت اتفاقات نگاه و عملکرد تحسین برانگیز بازیکنانش در مسابقه شب گذشته را ستایش کرد.

گالتیه بعد از مسابقه اعتراف کرد که از عملکرد بازیکنانش در مسابقه برابر لیل راضی است. وی گفت: آرایش تیم با حضور کیلیان امباپه و بازگشتش از مصدومیت تغییر می‌کند. ما در تلاش هستیم تا بهترین تعادل ممکن را پیدا کنیم. لئو، کیلیان و نی فصل گذشته اینگونه بازی کردند اما در ترکیبی متفاوت.

سرمربی پاری سن ژرمن افزود: امشب، آنها برای یکدیگر بازی کردند. حتی زمانی که پیروزی ما در بازی قطعی شد، آنها به عقب رفتند و با هم کار کردند. من از تمایل آنها برای بازی با هم لذت بردم. بعد از بازی ما مقابل مون پلیه، من داوطلبانه همه بحث‌ها را دنبال کردم. ما یک هفته عالی را پشت سر گذاشتیم. منتظر بودم ببینم آیا آن هفته عالی یک مسابقه عالی ارائه می‌دهد یا خیر. مشخص شد که تأثیر هفته گذشته چه بوده است."

برد شب گذشته، سومین پیروزی پی اس جی در سه بازی ابتدایی لیگ است و شروع عالی این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه را حفظ کرده است.

گالتیه همچنین تأیید کرد که امباپه به زدن پنالتی‌های پی اس جی ادامه خواهد داد. بعد از اینکه نیمار در پیروزی ۵-۲ مقابل مون پلیه از روی نقطه نرفت، تنش‌هایی بین بازیکن فرانسوی و نیمار ایجاد شد.

کد خبر 598663

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پی اس جی پاریس سنت ژرمن پاریس سن ژرمن امباپه لیونل مسی نیمار تیم فوتبال پاری سن ژرمن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • معمای «مثلث برمودا»
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر