Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این کارت با هدف تسهیل بخشی از مشکل نقدینگی در واحد‌های تولیدی دامی در سه نوع ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال، با سود ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله اعطا می‌شود.

او افزود: در مرحله نخست، «دامدارکارت» به دامداری‌های کوچک روستایی دارای پروانه صنفی و بدون پروانه اعطا می‌شود و دامدار‌های دارای پروانه صنعتی شامل این طرح نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی جوین ادامه داد: اعتبار «دامدارکارت» در سطح کشور شناور است و هدف ما جذب این سهمیه و تلاش برای اختصاص سهمیه جدید است.

قارزی بیان کرد: این نوع تسهیلات یکی از بهترین اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای تامین اعتبار دامداران و خرید به موقع آذوقه به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: جوین ۱۴۰ هزار راس دام سبک و هشت هزار راس دام سنگین دارد که با توجه به شرایط خشکی زمین و نبود مرتع، تمامی دامداران متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین تاکید کرد: نبود سرمایه مالی برای خرید خوراک دام دامداران موجب تمایل آنان به فروش دام‌ها، به ویژه دام‌های مولد به خارج از استان شده است که این امر بر تعادل امنیت غذایی منطقه تاثیر خواهد گذاشت و ارائه این تسهیلات برای مدیریت این مشکلات است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامداران خراسان رضوی دامدار کارت خوراک دام جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی