Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق استقلال گفت: در تیم بازیکنانی حضور دارند که سرمربی می‌تواند فعلا تا نیم‌فصل آن‌ها را جا به جا کند و خلاءها را پوشش بدهد

صادق ورمزیار در خصوص شزایط استقلال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، صادق ورمزیار در مورد پیروزی استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر به فارس گفت:

کسب سه امتیاز این بازی اتفاق خیلی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانستیم خودمان را در جدول نگه داریم و از نظر روحی-روانی هم تیم را حفظ کنیم اما از نظر فنی هنوز کار دارد.

وی افزود:

استقلال باید در مالکیت توپ و استفاده از آن بهتر عمل کند. در نیمه اول بازی با ملوان بازهم دیدیم که مشکل وجود دارد. دوباره روی برخی نقاط ضعف به همان شکلِ هفته اول، گل خوردیم. در فاز دفاعی، چه دفاع فردی و چه دفاع تیمی باید قوی‌تر عمل کنیم ولی در نیمه دوم به هرحال با ورود بازیکنانی مانند رضاوند و مهدی قائدی روی حرکات و خلاقیت‌های فردی به گل رسیدیم.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد ساپینتو و روند حرکتی استقلال در بازی‌های پیش رو، عنوان کرد:

هنوز زود است در مورد ساپینتو صحبت کنیم. الان در مورد تیمی صحبت می‌‌کنیم که روی خلاقیت فردی توانست نتیجه بگیرد. در کار گروهی و هماهنگی هنوز آنچه که باید را از استقلال ندیده‌ایم ولی امیدواریم که این اتفاقات در تیم بیفتد. لازمه به وجود آمدن این شرایط این است که بازیکنانی به تیم اضافه شوند که بتوانند خلاء‌ها را پرکنند یا در جابه‌جایی‌های درون تیمی بتوانند مشکلات را مرتفع کنند.

ورمزیار در مورد یارگیری‌های پیش فصل و شرایطی که برای لیست بزرگسالان به وجود آمده، گفت:

همان موقع که ساپینتو انتخاب شد من گفتم چه کسی یار گیری می‌کند؟ مدیریت بود یا کمیته فنی یا کادرفنی؟ متاسفانه کسی هم جواب نداد. اگر کمیته فنی بازیکن گرفته که قطعا باید بر اساس نوع بازی و سیستم مربی باشد اما الان می‌بینیم برخی را کنار گذاشتند. اگر کادرفنی بازیکن گرفته که باید با همین نفرات کار کند ولی اگر مدیریت بازیکن گرفته کار اشتباهی بوده، اشتباهی است که سال‌ها در باشگاه استقلال رخ می‌دهد.

مدافع اسبق استقلال در مورد ترافیک زیاد بازیکن در خط حمله، اظهار داشت:

قصد ندارم به عنوان مخالف صحبت کنم که حساسیت به وجود بیاید و برخی موضع بگیرند اما به هرحال تیم خلاءهایی دارد که هنوز پر نشده است. ان‌شاالله این مشکلات زودتر برطرف شوند. هماهنگ کردن تیم برای ساپینتو کار سختی است اما بازیکنانی حضور دارند که او بتواند فعلا تا نیم‌فصل آن‌ها را جا به جا و در پست‌هایی که لازم است استفاده کند. ساپینتو می‌تواند با نفرات موجود خلاءها را پوشش بدهد و تیم را هماهنگ کند ولی در کل جذب این تعداد بازیکن در خط حمله کار حساب شده‌ای نبود.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!

شجاع خلیل زاده در بازی با استقلال مصدوم شد.

طرفداری | لب شجاع خلیل زاده هشت بخیه خورد.

تراکتور و استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند و به تسادی بدون گل رضایت دادند. شجاع خلیل زاده در نیمه اول این دیدار چند دقیقه‌ای روی زمین بود و احساس ناراحتی می‌کرد. خلیل زاده پس از برخورد با مهرداد محمدی از زمین مسابقه خارج شد و با لب خونی برگشت.

خلیل زاده در مصاحبه‌ای گفت:

لبم هشت بخیه خورد و دندانم شکست. احترام می‌گذارم به تصمیم داور اما باید بازیکن حریف اخراج می‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود