Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی شهرستان خرم آباد با حضور رضا داوری رییس ورزش وجوانان مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی شهرستان خرم آباد با حضور رئیس  ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد و مسئو ل ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد هدف از برگزاری این نشست را بررسی آخرین وضعیت ورزش بانوان در شهرستان خرم آباد و استفاده از نقطه نظرات و هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف حوزه  ورزش بانوان در سطح شهرستان دانست  و ابراز امیدواری کردبا تلاش و  پشتکار و پیگیری های نواب رئیس بانوان  می توان ورزش بانوان را به جایگاه اصلی خود در سطح شهرستان و استان رساند.

رضا داوری  با بیان اینکه با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بانوان و تاکید وزارت ورزش و جوان  در این خصوص، در دوماه گذشته و در بدو ورودم در ورزش و جوانان شهرستان اقدام به بررسی و احصا وضعیت موجود ورزش بانوان نمودم ، افزود: همکاران پرتلاش این اداره در حوزه ورزش بانوان با بررسی دقیق اطلاعات موجود اقدام به تهیه گزارش مبسوطی از ورزش بانوان در شهرستان کرده اند تا با بهره گیری از آن بتوانیم برنامه ریزی مناسبی در راستای پیشبرد و تعالی ورزش بانوان در سطح شهرستان داشته باشیم.

او  در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران ما برای پیمودن مسیر درست نیاز به حمایت و هدایت شما دارند، تصریح کرد: نواب رئیس بانوان در هیات های ورزشی در پیشرفت ورزشکاران و نشان دادن مسیر صحیح پیشرفت ، و توسعه ورزش بانوان در بعد همگانی و قهرمانی در بین بانوان نقش موثری دارند و این مهم درخشش ورزشکاران و سلامت بانوان ما بعنوان یک سرمایه عظیم  را  در پی خواهد داشت.

همچنین فرزانه جمال شرف مسئول ورزش بانوان اداره کل نیز در این جلسه به تشریح برنامه های ورزش بانوان در استان پرداخت و شهرستان خرم آباد را با بیشترین ورزشکار سازمان یافته در حوزه بانوان بعنوان یکی از قطب های اصلی ورزش بانوان در سطح استان بر شمرد.

در این جلسه نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی شهرستان خرم آباد به تشریح عملکرد،  ارائه نقطه نظرات و بیان دیدگاه و مشکلات مسائل ورزش بانوان در هیئت های خود پرداختند.

 انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان خرم آباد هیات های ورزشی ورزش وجوانان نواب رییس رضا داوری نواب روسا نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی شهرستان خرم آباد ورزش بانوان ورزش و جوانان هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد