Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:57:08 GMT

زيرساخت شبکه برق در مرز‌هاي خوزستان تکميل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۶۴۷

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از جمله اقدامات انجام شده در گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه را افزایش ظرفیت ترانس‌ها برای تقویت ولتاژ در فصل تابستان به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی، تامین برق موکب‌ها با نصب 78 دستگاه ترانسفورماتور جدید و افزایش تعداد مدار و سطح مقطع کابل‌های خودنگهدار، تامین و نصب چهار هزار و 500 دستگاه چراغ روشنایی برای تامین روشنایی موکب‌ها و 250 هکتار پارکینگ در 2 مرز شلمچه و چذابه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار آریا از خوزستان؛علی خدری ادامه داد: تامین برق بیمارستان صحرایی و موکب‌های جدید در مرز شلمچه، تعمیر و نگهداری و شست و شوی خطوط به طول 250 کیلومتر برای پایداری شبکه برق در 2 مرز شلمچه وچذابه، تقویت شبکه برق در نقطه صفر مرزی 2 کشور در شلمچه و بازسازی شبکه برق در گذرگاه مرزی «شیب» در خاک عراق در همسایگی پایانه مرزی چذابه از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این شرکت بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرز‌های خوزستان وجود ندارد گفت: برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) توسط خادمان حسینی در شرکت توزیع برق خوزستان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خاتمه افزود: باید با تلاش جمعی بستر مناسب برای تسهیل در تردد و ایمنی زائران فراهم شود که این شرکت در راستای خدمت رسانی به زائران، زیرساخت‌های لازم در بخش برق را در 2 گذرگاه مرزی خوزستان تکمیل کرده است.

مرز‌های شلمچه و چذابه در غرب خوزستان 2 گذرکاه مهم تردد زائران اربعین هستند.

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیرساخت شبکه برق مرزهای خوزستان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر جمعه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت شاهد فعالیت دو موج بارشی قوی در استان بودیم.

صدریان فر افزود: از ۱۰ روز گذشته فعالیت این سامانه بارشی مورد رصد کارشناسان سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با هدف کنترل سیلاب، ظرفیت جدیدی در سدهای استان ایجاد شد و نقطه بحرانی در سد دز بوده است که میزان ورودی به سد ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه و خروجی به ۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه تنطیم شد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: با این اقدام ظرفیت ۶۵ میلیون متر مکعبی در سد دز برای کنترل سیلاب انجام شد.

صدریان فر گفت: همچنین در پایین دست رودخانه دز، رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها آب با دبی ۹۰۰ متر مکعب جاری شد که با مدیریت این سیلاب هم کنترل شد.

وی افزود: احتمال دارد میزان خروجی سد دز که ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مکعب است تا ساعاتی دیگر افزایش یابد و این اطلاع رسانی توسط فرمانداری‌های شهرهای مسیر رودخانه انجام می‌شود.

صدریان فر با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سدهای استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: این میزان در سدهای زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 6096035

دیگر خبرها

  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست