Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  سید وحید ابراهیم‌زاده  روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر و  طول راه‌های روستایی البرز ۲  برابر این رقم است.
وی با بیان اینکه  استان البرز در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی جز استان‌های پیشتاز کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد:  در زمان حاضر ا ۹۵ درصد راه‌های روستایی البرز آسفالته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی اداره کل راهداری البرز  اظهارداشت:  محل تأمین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه‌های روستایی از محل منابع اعتبارات استانی و ملی است.
ابراهیم زاده افزود:  دلیل شرایط کوهستانی، برخی محورهای روستایی این شهرستان هنوز بهسازی و آسفالت نشده است که انجام آن در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز  قرار گرفته است.
وی با اشاره به  اجرای پروژه بهسازی راه‌ روستایی دهدر به آسکان به طول ۱.۵ کیلومتر و گته‌ده  طالقان به طول چهار کیلومتر  افزود: اجرای این پروژه از اواخر خردادماه سال جاری آغاز شد و طبق‌برنامه‌ریزی در موعد مقرر به پایان می‌رسید اما به علت وقوع سیل اخیر در این شهرستان و خسارت‌های وارده به پروژه‌های در دست اجرا و انجام  لوله‌کشی گاز، تحویل پروژه زمان بیشتری می‌برد.
معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز همچنین به اجرای پروژه تسطیح و آماده سازی  راه روستایی خوران- اهوارک  طالقان خبر داد و گفت: این پروژه به طول چهار و نیم کیلومتر در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات خاکبرداری، خاکریزی، زیراساس و اساس در محور روستایی اوچان به میر به طول سه کیلومتر انجام شده و در زمان حاضر آماده آسفالت است که بعد از اتمام عملیات گازرسانی منطقه، راهداری البرز نسبت به آسفالت این محدوده اقدام می‌کند.
ابراهیم زاده با بیان اینکه در مجموع برای پروژه‌های مذکور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، گفت: اگر ساماندهی راه‌های روستایی البرز با همین روند پیش برود شاهد رونق و آبادانی هرچه بیشتر روستاها و ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در راه‌های ارتباطی استان خواهیم بود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان البرز راه های روستایی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه