Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریورماه برگزار خواهد شد تا سرنوشت کمیته ملی المپیک برای چهار سال آتی روشن شود. 

انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریورماه برگزار خواهد شد تا سرنوشت کمیته ملی المپیک برای چهار سال آتی روشن شود. 

به گزارش طرفداری، برای پست های ریاست، نواب رئیس و هیأت اجرایی نفرات سرشانسی ثبت نام کرده اند، اما در میان همه آنها ثبت نام کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک بسیار عجیب بود؛ چهره ای که در چهار سال گذشته کمتر نقش کلیدی در مناصبات کمیته داشته و بیشتر مجری اوامر رئیس بوده، اما بعد از اینکه آقای رئیس رسما اعلام کرد در انتخابات حاضر نخواهد شد، با چراغ سبز سید رضا صالحی امیری برای ریاست کاندیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای کار با توجه به حضور سعیدی در دو پست همزمان دبیرکلی و ریاست آکادمی ملی المپیک و البته عضویت در کمیته انتخابات، این شائبه به وجود آمد که به دلیل دوشغله بودن و البته تعارض منافع، ثبت نام آقای دبیرکل غیرقانونی است، اما سعیدی در یک حرکت رونالدینیویی مدعی شد در آخرین جلسه هیأت اجرایی از سمت خود استعفا داده و توسط هیأت اجرایی به عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب شده و از همین رو دوشغله نیست و می تواند ثبت نام کند. با این وجود بحث بازنشستگی او چند روز بعد، تمام معادلات را دگرگون کرد تا حضور دبیرکل در انتخابات کاملا منتفی شود.

در حالی که تنها ۶ روز دیگر تا برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک فرصت باقی است، اواخر هفته گذشته حکم بازنشستگی ۳ عضو مجمع کمیته ملی المپیک رسانه‌ای شد؛ نکته عجیب ماجرا این بود که نام کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته که برای پست‌های ریاست و نایب‌رئیسی انتخابات پیش روی کمیته ثبت نام کرده هم در فهرست بازنشستگان دیده شد.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی (ثبت نام برای عضویت در هیئت اجرایی) و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش دیگر افرادی بودند که نامشان به‌عنوان بازنشسته اعلام شد و به فاصله چند روز خبر رسید علیپور بازگشت به کار گرفته است.

با قرار گرفتن نام سعیدی در فهرست بازنشسته‌ها، دبیرکل کمیته که مدعی بود حکم سرپرستی دبیرکلی دارد و با حکم ریاست آکادمی برای ریاست و نایب رئیسی کمیته اعلام کاندیداتوری کرده، به ناگاه در محل کارش حاضر نشد تا شایعه قهر سعیدی به گوش برسد. البته گویا بازنشستگی تنها عامل قهر سعیدی نبوده. چون او که قرار بود در تاریخ ۲۳ مردادماه راهی قونیه، محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی شود، در حالی عزم سفر به ترکیه را داشته که گویا به او اعلام شده راهی این سفر نشود؛ همین مسئله هم دلخوری سعیدی را دوچندان کرد تا او با قهری که تقریبا یک روز و نیم طول کشید، خبرساز شود.

امروز شنیده شد سعیدی از ظهر روز گذشته در محل کارش حاضر شده و این حضور چندان هم بی‌دلیل نبود، چرا که عنوان شد با توجه به این‌که هنوز حکمی رسمی از سوی سازمان بازنشستگی ابلاغ نشده هر دو نامزد می‌توانند با حق رای در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنند. البته به شرطی که حکم رسمی بازنشستگی آن‌ها تا هفته بعد (قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی) صادر نشود. در غیر این‌صورت این دو عضو بازنشسته نه حق رأی دارند و نه اجازه کاندیداتوری.

البته به نظر می رسد امیدهای آقای دبیرکل واهی باشد. ظاهرا حکم بازنشستگی وی صادر شده و گفته می شود که پیش از برگزاری انتخابات به وی ابلاغ خواهد شد و در این صورت وی نه حث رای خواهد داشت و نه اجازه حضور در انتخابات.

چنانکه ایرنا گزارش داده، طبق اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک سعیدی مشکلی برای کاندیداتوری در هر ۲ پست ریاست و نایب رئیسی کمیته ندارد ولی گویا او دیگر قصدی برای رقابت برای احراز پست ریاست ندارد و تنها قرار است برای پست نایب‌رئیسی وارد گود رقابت شود.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک نایب رئیسی خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید نظام الدین موسوی دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) در گفت‌وگویی از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

وی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امنا در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امنا قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می‌داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امنا در دور دوم قطعی شد.

موسوی در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی

۲- احمد نادری

۳- ابراهیم عزیزی

۴- پیمان فلسفی

۵- سمیه رفیعی

۶- ابوالفضل ظهره وند

۷- محمد سراج

۸- ابوالقاسم جراره

۹- زینب قیصری

۱۰- ریحانه اخلاقی

۱۱- صالح اسکندری

۱۲- سید مرتضی محمودی

۱۳- بیژن نوباوه وطن

۱۴- حسین صمصامی

۱۵- مجتبی رحماندوست

۱۶- مهدی شریفیان

کد خبر 750269

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی