Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:57:10 GMT

«آزادی مشروط» ده نمکی به صداگذاری رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۹۵۴

«آزادی مشروط» ده نمکی به صداگذاری رسید

صداگذاری سریال «آزادی مشروط» توسط مهرداد جلوخانی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صداگذاری سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی توسط مهرداد جلوخانی آغاز شد.

سریال ۳۰ قسمتی و طنز «آزادی مشروط» با محوریت فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نگارش فیلمنامه سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.       پرویز فلاحی‌پور ،مهران رجبی، علیرضا استادی، نیما شاهرخ‌شاهی، پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، علیرضا مسعودی، بهنوش بختیاری، سروش جمشیدی، عباس محبی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، حسین رفیعی، رامین راستاد، اصغر نقی‌زاده، مریم کاویانی، محمدرضا رهبری، افشین سنگ‌چاپ، ساقی زینتی و شهاب عباسی از بازیگران این پروژه پربازیگر صدا و سیما هستند.    بیشتر بخوانید اولین تصاویر «آزادی مشروط» ده نمکی منتشر شد سریال تازه مسعود ده‌نمکی کلید خورد/ «آزادی مشروط» و قصه کرونا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسعود ده نمکی آزادی مشروط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد