Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:28:49 GMT

جدیدترین مدل‌های کفش اسکیچرز برای پیاده‌روی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۱۲۱

جدیدترین مدل‌های کفش اسکیچرز برای پیاده‌روی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما به کسانی که در طول روز فعالیت زیادی مانند پیاده روی ایستادن‌های طولانی مدت دارند کفش‌های اسکچرز را پیشنهاد می‌کنیم. بیشترین مشکلات افرادی که به پزشکان اورتوپدی مراجعه می‌کنند و مشکلاتی از جمله مشکلات مهره کمر مشکلات زانو و پا دارند از پوشیدن کفش‌های غیر استاندارد ناشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال، اگر در زمان پیاده روی از کفشی استاندارد استفاده کنیم احتمالاً در آینده مشکل ستون فقرات نخواهیم داشت. در ادامه با معرفی بهترین و بروزترین محصولات مخصوص پیاده روی اسکیچرز با شما همراه خواهیم بود.

مهمترین ویژگی‌های کفش‌های پیاده روی استاندارد

کفش‌های مخصوص پیاده روی حتماً باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. این ویژگی‌ها از طراحی ابتدایی خود محصول تا نحوه تولید آن و مواد اولیه به کار رفته در هر کفش، بر روی نتیجه نهایی کار موثر است. کفش‌های اسکچرز به استفاده روزمره و طولانی مدت معروف هستند. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید سبک وزن، نرم و منعطف باشند. همچنین این کفش‌ها باید دارای لژی بلند تر با ضربه گیری بیشتر باشند. اگر کفشی این خاصیت‌ها را نداشت پس مناسب پیاده روی نیست و در آینده به پاها، زانو و یا کمر فشار خواهند آورد. در کنار دیگر اجزا رویه کفش از اهمیت خاصی برخوردار است و باید طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد. تمام ویژگی‌ هایی که در بالا بیان کردیم در کفش‌ های اسکیچرز وجود دارند و به همین دلیل است که خرید کفش اسکیچرز پیشنهاد ما به شماست.

کفش‌های مخصوص پیاده روی اسکیچرز

کفش‌های مخصوص پیاده روی اسکچرز از جمله سبک ترین و نرم‌ترین محصولات کمپانی آمریکایی اسکیچرز است. زیره کفش‌های پیاده روی که به مدل‌های GO WALK معروف هستند با استفاده از ضربه گیرها و آنتی شوکر ها فشار و ضرب زمین را به خود گرفته و کمترین فشار را به زانو و کمر شما انتقال خواهند داد. در کفی‌های داخلی کفش‌های اسکچرز روزنه‌هایی برای گردش هوا وجود دارد که از جذب بو و باکتری در پاهای شما جلو گیری می‌کند. کفش‌های اسکیچرز با پنجه‌های پهن‌تر کمترین فشار را به انگشتان شما وارد خواهد کرد و کمپانی اسکیچرز برای هر مدل پا کفش مخصوص طراحی کرده است.

کفش‌های پیاده روی زنانه

اگر از جمله افراد شاغل هستید و در طول روز ساعت‌های متوالی می‌ایستید و یا راه می روید پیشنهاد ما برای شما خرید کفش اسکیچرز زنانه است. اسکچرز با طراحی مدل‌های خاصی با گردش هوای عالی برای کسانی که دنبال کفش‌های خنک در تابستان هستند می‌تواند یک پیشنهاد عالی باشد. همچنین کفش‌های بدون بند اسکیچرز بسیار راحت و قابل انعطاف هستند به هیچ وجه پای شما را اذیت نمی‌ کنند. کتانی‌های زنانه اسکچرز هم برای فعالیت‌های ورزشی مثل فیتنس و باشگاه و تمرین‌های هوازی یک آفر ویژه است و نباید آن را از دست داد.

کفش‌های مخصوص پیاده روی مردانه

اگر به دنبال خرید کفش اسکیچرز مردانه هستید توجه شمار ا به نکات زیر جلب می‌کنیم. مدل‌های مختلف اسکیچرز بر اساس نیازهای مختلف شما طراحی شده اند. هر قدر کفی کفش‌های ورزشی دارای ضخامت بیشتری باشد، در فعالیت‌های ورزشی ضربه گیری بیشتری می‌کند و کمترین فشار را به پاهای شما وارد خواهد کرد. پس اگر به دنبال کفش برای استفاده روزمره پیاده روی و یا ورزش هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم کفشی با زخامت لژ بیشتری را انتخاب کنید.

اگر شما به سلامت پای فرزندان محبوب خود اهمیت می‌دهد اسکچرز کفش‌های مخصوص پیاده روی برای کودکان نیز دارد پس شما می‌توانید با خرید کفش بچه گانه اسکچرز سلامت پاهای کودکان دلبند خود تضمین کنید.

سخن آخر

پس اگر شما هم برای پیاده روی های طولانی مدت و روزمره خود به دنبال خرید کفش اسکیچرز هستید همین حالا به سایت ایران اسکچرز مراجعه کنید و کفش مورد نظر خود را سفارش دهید. ایران اسکچرز با تنوعی بسیار عالی از متنوع‌ترین و بروز ترین مدل‌های ۲۰۲۲ اسکیچرز می‌تواند بهترین گزینه خرید کفش اورجینال برای شما باشد. با خرید از این فروشگاه از اصالت محصول خود مطمئن هستید و با این کار سلامت پای خود را تضمین می کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5569717

منبع: مهر

کلیدواژه: کفش پیاده روی ورزش قیمت خرده فروشی بازار تهران قیمت خودرو قیمت مسکن قیمت میوه کسب و کار قیمت گوشت قیمت مرغ صنعت خودروسازی قیمت میوه و تره بار بازار خودرو آپارتمان خودرو تولید داخل خرید و فروش خودرو کفش های مخصوص پیاده روی کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)