Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@00:12:22 GMT

برنده به ایتالیا رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۱۷۶

برنده به ایتالیا رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «برنده» به کارگردانی مهدی مهائی، نویسندگی سولماز اعتماد و تهیه‌کنندگی نوید مسجدی در جمع سه فیلم نهایی جشنواره نوستالژیای ایتالیا قرار گرفت.

این جشنواره ایرانی - ایتالیایی به ریاست محمد قانع فرد سومین دوره خود را در تاریخ پانزدهم تا هفدهم سپتامبر در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه «برنده» پیش از این در دو جشنواره ایتالیایی ایسکیا و ایسکیا گلوبال حضور داشته است. همچنین به جشنواره ریورساید آمریکا، جشنواره بین‌المللی ولز، جشنواره چانیای یونان، جشنواره اکسسیبل ترکیه، جشنواره لامپای روسیه، جشنواره ریدینگ فیلم فست آمریکا، جشنواره ریورائوی اسپانیا، جشنواره امجین ایندیای اسپانیا، جشنواره سینه فروم اسپانیا، جشنواره داروکای اسپانیا و جشنواره فیلم‌های اجتماعی اسپانیا راه پیدا کرده است.

بابک انصاری، مهرنوش ستاری، عیسی حسینی و فاطمه‌زهرا رحیمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و فرست‌ اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد پخش بین‌الملل «برنده» را برعهده دارد.

۵۵۲۴۵

کد خبر 1664868

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره های سینمایی کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی