Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بیرون ماندن مهاجم استقلال از فهرست این تیم حالا او به عنوان بازیکن آزاد گزینه مناسب خط حمله سه تیم مدعی لیگ برتری است.

شب گذشته رسماً پنجره تابستانی فوتبال ایران بسته شد و حالا باشگاه‌های لیگ برتری فقط می‌توانند مشروط به داشتن جای خالی در فهرست نفراتشان تا سقف سه بازیکن آزاد از سهمیه فیفا را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان باشگاه استقلال که فهرست ۲۰ نفره بزرگسالانش پر شده بود در تلاش بود تا با توافق با یکی از نفراتش جای خالی برای جذب کاوه رضایی باز کند که هنوز موفق به ثبت قراردادش نشده بود، ولی این اتفاق رخ نداد و ارسلان مطهری و ۱-۲ گزینه دیگر تن به فسخ قرارداد ندادند تا نام رضایی از فهرست آبی‌ها بیرون بماند و حالا او به عنوان بازیکن آزاد تبدیل به گزینه مناسب خط حمله سایر تیم‌ها شده است.

اگر رضایی بخواهد در استقلال بازی کند باید تا نیم فصل بیرون بنشیند و با توجه به در پیش بودن جام جهانی و اینکه می‌خواهد از شانس اندکش برای حضور در قطر استفاده کند بعید است در این شرایط راضی به بیرون ماندن شود و به همین دلیل به زودی احتمالاً شاهد پیوستن او به یک تیم داخلی دیگر هستیم.

طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.

یکی از این پیشنهادات از پرسپولیس است. قرمز‌های پایتخت که در سال‌های گذشته چند بار دنبال جذب کاوه رضایی بودند و هر بار در به خدمت گرفتن او شکست خوردند و حالا می‌خواهند بار دیگر شانس خود را در این خصوص امتحان کنند. ظاهراً مشکلاتی در خصوص جذب شیخ دیاباته برای قرمز‌ها پیش آمده و حالا که گزینه‌ای مثل رضایی در دسترس دارند و پیشنهادی به او ارائه دادند تا در صورت امکان وی را زوج لوکادیو در فصل جدید قرار دهند. رضایی هنوز جواب قطعی به پیشنهاد پرسپولیس نداده است.

تیم دیگر سپاهان اصفهان است که هنوز نتوانسته جای خالی شهباززاده را در خط حمله پر کند و بازیکنی در پست مهاجم نوک به خدمت بگیرد و تنها بازیکن تخصصی طلایی پوشان در حال حاضر شهریار مغانلو است و اگر مشکلی برای او پیش بیاید باید از یکی از وینگر‌ها در پست خط حمله استفاده شود و از همین رو سپاهان قصد دارد شرایط جذب کاوه رضایی را امتحان کند. سپاهانی‌ها سیاست مذاکره در سکوت را در نقل و انتقالات فصل جاری در پیش گرفتند و تلاش داشتند تا حدالامکان جلوی رسانه‌ای شدن مذاکرات خود با بازیکنان را بگیرند، ولی اکثر نفراتی که برای جذبشان اقدام کردند را در نهایت به خدمت گرفتند و با توجه به کارنامه خوب محمدرضا ساکت در موارد این چنینی نشان می‌دهد که بعید نیست بی سرو صدا و یکباره باشگاه از او رونمایی کند.

در نهایت باشگاه تراکتور هم سومین مشتری رضایی است. این باشگاه پس از اینکه پیمان بابایی را از دست داد در خط حمله به دنبال جذب بازیکن بود و با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شد که هیچکدام به نتیجه نرسید و آخرینش ارسلان مطهری بود که به توافقات خوبی هم منجر شده بود، ولی در نهایت این بازیکن با استقلال فسخ نکرد تا در تیم ماندگار شود و رضایی به جایش از فهرست خارج شود. حالا تراکتوری‌ها که خرید مهاجم برایشان از نان شب واجب‌تر است گزینه دیگری به جز رضایی در دسترس ندارند و برای جذب او وارد عمل شدند، هرچند کارشان در رقابت با پرسپولیس سپاهان سخت است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: کاوه رضایی استقلال تراکتور پرسپولیس سپاهان کاوه رضایی برای جذب خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است