Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:24:03 GMT

۴۳ طرح عمرانی در باشت کلنگ زنی و افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۶۲۰

۴۳ طرح عمرانی در باشت کلنگ زنی و افتتاح می شود

نادر گرامی روز دوشنبه در نشست شورای اداری باشت افزود: این تعداد طرح ها با اعتباری بیش از یک هزارو ۲۷۳ میلیاردو ۱۹۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی یا بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح ها ۲۹ مورد با  ۵۷۱ میلیاردو ۷۱۹ میلیون ریال اعتبار افتتاح می شود.

گرامی تکمیل شبکه توزیع آب روستای چاه تلخ باشت، ساخت طرح استخر غورک، گلخانه شهرک فدک سرابیز، احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران، مجتمع تفریحی و رفاهی شهرداری، ساختمان پایگاه امداد و نجات لار،کمربندی  پل بریم به چاه تلخ، تکمیل محور باشت شاه بهرام، تکمیل جاده عنا، خانه بهداشت تلچگاه باشت، اقامت گاه پزشک باشت ، تکمیل خانه بهداشت نارگ موسی، ساخت خانه بهداشت چهار راه گشین و ساخت خانه بهداشت نازنگون از طرح های افتتاحی هفته دولت امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باشت تعداد طرح های این شهرستان که قرار است عملیات اجرایی آنان همزمان با هفته دولت شروع شود را ۱۴ مورد برآورد کرد و افزود: بیش از ۷۰۱ میلیاردو ۴۷۱ میلیون ریال بودجه برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی سایت جدید دمیه، سایت جدید حاج قلندر، ارتقا ایستگاه برمامیان، ارتقاء سایت شاه زینعلی، اجرای فیبر نوری باشت به چرام، اجرای طرح فیبر نوری چم بلبل به گوهرگان، ساخن دبیرستان آیت اله حکیم باشت، تکمیل کوه دهک، زیر سازی، بیس و آسفالت معابر روستا های برمامیون، پنبه زار، دم تنگ میان تنگان، تلخاب میر علی بخش، مله تم، سلطان آباد، دلی رباط، چالموره، سرابییز، تنگ آب شوش آغاز خواهد شد.

گرامی ابراز کرد: هم اکنون عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه گچساران - بابامیدان بطول بیش از ۱۰ کیلومتر  و اعتباری بیش از ۲ هزارو ۵۸۰ میلیارد ریال ،در شهرستان باشت و استان فارس اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: چهار کیلومتر از این طرح در شهرستان باشت از بوستان تا پل بریم اجرا می شود.

گرامی  تصریح کرد: هم اکنون ۹ طرح در زمینه راهداری در دست اجراست که امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی بزرگ برای رفاه اهالی این روستاها و همچنین کاربران جاده ای در راههای مواصلاتی شهرستان برداشته شود.

فرماندار باشت افزود: ۳۵ طرح عمران روستایی با اعتباری بیش از ۳۵۱ میلیارد ریال در مناطق مختلف باشت در راستای بهبود محیط روستایی و توسعه خدمات رسانی به روستائیان در دست اجراست.

وی ابراز کرد: مسئولان در هفته دولت باید بیش از دیگر روزها در بین مردم بوده و موظف به تبیین و ارائه گزارش اقداماتی که انجام شده هستند.

گرامی اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در زمینه تامین ماشین آلات در ۹ ماه اخیر کمک شایانی در بازگشایی راههای این شهرستان کرده است.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای دولت ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا ، همایش پیاده روی ، برگزاری میز خدمت قبل از نماز جمعه و در روستاهای و عشایر، سخنرانی عملکرد دولت قبل از خطبه های نماز جمعه، بازدیداز منطقه سخت گذر پیچاب و توزیع بسته حمایتی از آنها، تجلیل از کارمند نمونه ادارات و گزارش خدمات دولت از سوی دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

گرامی افزود: مدیران شهرستانی باید با همکاری یکدیگر در راستای رفع مشکلات شهرستان باشت فعالیت کنند و به منظور رفع آن اقدام نمایند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت جلسه شورای اداری باشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت جلسه شورای اداری باشت هفته دولت جلسه شورای اداری باشت خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود