Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت، 72 پروژه برق رسانی با اعتبار بیش از 212میلیارد تومان در شهرستان های مختلف هرمزگان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین از بندرعباس، محمد کریمی درنشست خبری که ظهر امروز به‌منظور تشریح جزئیات پروژه های آماده افتتاح شرکت توزیع برق در هفته دولت برگزار شد، ضمن قدردانی از صنایع، فعالان بخش کشاورزی، ادارات و اماکن تجاری به‌واسطه رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: همراهی همه این مجموعه ها باعث شد که فصل تابستان را بدون کوچکترین آسیب و مشکلی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی هفته دولت، افزود: 72پروژه برق‌رسانی با اعتبار 212 میلیارد و 886میلیون تومان در شهرستان های مختلف استان آماده افتتاح است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، با اشاره به توزیع شهرستانی اعتبارات پروژه های هفته دولت، گفت: از مجموع اعتبارات پروژه های هفته دولت، ۷۴ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان مربوط به بندرعباس، 11میلیارد و 178میلیون تومان بندرخمیر، 17میلیارد و 832میلیون تومان بندرلنگه، 9میلیارد و 43 میلیون تومان پارسیان، 13میلیارد و 813 میلیون تومان بستک، ۱۵میلیارد و 684 میلیون تومان میناب، ۱۴ میلیارد و 926میلیون تومان سیریک، 2 میلیارد و 824 میلیون تومان بشاگرد، ۱۸میلیارد و 54 میلیون تومان جاسک، هفت میلیارد و 608میلیون تومان رودان، ۱۵ میلیارد و هشتصد و چهار میلیون تومان حاجی آباد و 11 میلیارد و 545 میلیون تومان مربوط به شهرستان قشم است.
کریمی بیان کرد: پروژه های هفته دولت در قالب اجرای بیش از ۸۴ هزار و 339 متر شبکه های فشار ضعیف هوایی، 17هزار و 304 متر شبکه فشار ضعیف زمینی ، ۹۸هزار و 361 متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۴هزار و ۵۳۴ متر شبکه فشار متوسط زمینی، 360 دستگاه پست هوایی، 68 دستگاه پست زمینی و احداث 2هزار و 936 دستگاه چراغ روشنایی معابر به بهره برداری می رسد.

مطالبات 300میلیارد تومانی شرکت توزیع از مشترکان
وی با اشاره یه اهمیت چرخه مالی شرکت توزیع برق در راستای اصلاح  وتوسعه شبکه و ایجاد خدمت پایدار و مستمر، گفت: مطالبات وصول نشده شرکت توزیع برق هرمزگان بیش از 300میلیارد تومان است که 41.7درصد این مطالبات مربوط به بخش عمومی واداری،  9.6درصد بخش کشاورزی، 2.4درصد بخش صنعتی و 20.1درصد مطالبات این شرکت مربوط به سایر مصارف و به‌طور عمده بخش تجاری است.

اصلاح 2000کیلومتر شبکه فشار ضعیف تا سال 1402

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف و تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار را یکی از برنامه های مهم این شرکت در سال جاری عنوان کرد و افزود:  در حال حاضر بخش عمده ای از سیم های مسی شبکه فشار ضعیف در مناطق شهری و روستایی در معرض سرقت های پیاپی و مستمر است که بنا به ضرورت پیشگیری از این وضعیت و صیانت و حفاظت از این سرمایه ها و ایمن سازی شبکه، تعویض 2هزار کیلومتر از شبکه های مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان طی یک برنامه دوساله اجرا می شود.
کریمی اضافه کرد: اصلاح یک‌هزار کیلومتر از شبکه در سال جاری و هزار کیلومتر دیگر در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد که در قالب این عملیات، اصلاحات لازم به‌منظور جایگزینی و یا ایمن سازی پایه های فرسوده شبکه نیز انجام می شود.

تأمین برق پایدار جزایر در دستور کار شرکت توزیع

وی، به وظایف شرکت توزیع برق هرمزگان در  بهره برداری و نگهداری از شبکه برق جزایر خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: نصب دو دستگاه مولد  در تنب بزرگ به ارزش 14 میلیارد تومان دئر برنامه های افتااحی هفته دولت، در جزیره ابوموسی هم تعمیرات مولدهای نیروگاهی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در دست اقدام هستند و تا پایان سال اورهال انجام می شود.
کریمی خاطرنشان کرد: پروژه زمینی کردن بخشی از شبکه‌ تنب بزرگ را هم در دست اقدام داریم که یک فاز آن انجام شده و در ایام هفته دولت افتتاح خواهد شد و در جزیره لارک توسط بنیاد مستضعفان، 2دستگاه مولد ۱۶۷۰ کیلوواتی در دست نصب است که یکی از این مولدها به مرحله بهره برداری رسیده و مولد دوم هم به زودی تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

اجرای 106میلیارد تومان پروژه از محل عوارض پرداختی مردم
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: بخش دیگری ازح اعتبارات شرکت مربوط به عوارضی است که در قبوض برق از مردم گرفته می‌شود و با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومانی از این محل، چندین پروژه در دست اقدام داریم که در تلاش هستیم این پروژه ها تا ایام دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد و در اختیار مردم قرار بگیرد.
هوشمندسازی 150هزار کنتور برق
وی در پایان خاطرنشان کرد: بر برنامه ابلاغی، هوشمندسازی 150هزار کنتور برق در استان طی سال جاری برنامه ریزی شده است که اگر منابع تأمین شود، این برنامه به‌طور کامل در سال جاری محقق می شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت توزیع برق هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع بهره برداری میلیارد تومان متر شبکه فشار میلیون تومان هفته دولت فشار ضعیف سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده