Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان باقلاچی گفت:برگزاری تورها،همایش‌ها مسابقات و جشنواره‌ها ورزشی موجب ارتقای شور و نشاط اجتماعی بین جوانان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رضوان باقلاچی در جلسه هماهنگی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) گفت: برگزاری چنین تورها،همایش‌ها مسابقات و جشنواره‌ها ورزشی موجب ارتقای شور و نشاط اجتماعی بین جوانان می‌باشد

مدیر  کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تبریک فرارسیدن روز پزشک به جامعه پزشکی و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شور و نشاط وشادابی جوانان در گرو برگزاری چنین برنامه‌ها،جشنواره و مسابقات ورزشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باقلاچی ادامه داد: هرچه قدر چنین برنامه‌‌هایی اجرا گردد و ارتقا یابد شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهیم بود.

باقلاچی گفت :با توجه به اینکه اردبیل در برگزاری چنین برنامه‌هایی، میزبانی خوب و قوی داشته است که یکی از مسابقات بزرگ ورزشی که استان میزبان بود و به نحو احسن در برگزاری آن کوشید مسابقات والیبال ملت.های آسیا بود که با برگزاری آن شور و شادابی در بین جوانان و عموم مردم مشهود بود و این دوره هم استان میزبان خوبی می‌باشد و هرچند در این دوره استان شاهد برگزاری اختتامیه نمی‌باشد و انشالله در دوره‌های بعدی مانند سابق که استان هم شاهد برگزاری افتتاحیه و اختتامیه دوره تور دوچرخه‌سواری بود،در دوره‌های بعدی این امر محقق گردد.

باقلاچی اضافه کرد: بزرگترین مسیر این دوره،با ۱۹۹ کیلومتر مسیر چهارم است که از شهرستان سرعین به تبریز می‌باشد و تمامی فرمانداران شهرستان‌های سرعین،نیر،مشگین‌شهر و اردبیل تلاش کنند تا میزبان خوبی در این مسیر باشند تا این ورزشکاران که سفیران کشورها خود هستند از ایران تفکرات خوب و میزبانی عالی را به کشورشان مخابره کنند.

باقلاچی در ادامه اظهار کرد:از آنجایی که استان اردبیل میزبانی برگزاری کشورهای اکو ۲۰۲۳ می‌باشد از فرمانداران و شهرستان‌های درگیر برگزاری این مسابقات انتطار داریم تمامی بیلبوردهای مسیر مسابقه با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان این میزبانی را تبلیغ و پوشش دهند و ۲۰۲۳ بصورت عالی تبلیغ گردد.

باقلاچی درپایان گفت :با توجه به اینکه چندین تور در استان برگزار شده است مثل سوابق گدشته از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل انتطار داریم منسجم تر و برنامه ریزی دقیق در میزبانی این دوره تلاش کنند تا شاهد میزبانی خوب و عالی در این دوره هم باشیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل بین جوانان شور و نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود