Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:23:10 GMT

انفجار پاور بانک خانه‌ ای را به آتش‌ کشید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۸۹۲

انفجار پاور بانک خانه‌ ای را به آتش‌ کشید

 

به گزارش تابناک به نقل از  همشهری آنلاین، محمدهادی قانع در این باره به خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۲ دقیقه شب گذشته ۳۰ مرداد ماه به مرکز ۱۲۵ اعلام و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه ۸ با تجهیزات مورد نیاز، به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع اضافه کرد: با توجه به واقع شدن محل حادثه در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، هنگام حضور آتش‌نشانان،آتش در حال گسترش و دود زیادی فضای ساختمان را در بر گرفته بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار داشت: آتش‌نشانان با حضور در محل بی‌درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، به دلیل نبودن ساکنین از طریق پنجره وارد منزل مسکونی شدند و با به کارگیری لوله‌های آبدهی عملیات مهار زبانه‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی وارد نشد و آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند.

او به شهروندان توصیه کرد که هیچگاه گوشی موبایل و پاور بانک را در حالت شارژ در زمان نبودن در منزل یا محیط کار رها نکنند و قبل از شارژ کامل از برق کشیده و در زمان شارژ روی سطوح غیر قابل اشتعال و شیشه‌ای قرار دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال آتش نشانی شهرداری شیراز محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد