Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:38:09 GMT

وزنه‌برداری زنجان عزم راسخ برای تاریخ‌سازی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۹۶۷

وزنه‌برداری زنجان عزم راسخ برای تاریخ‌سازی دارد

ایسنا/زنجان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری زنجان عزم راسخ برای تاریخ‌سازی دارد.

سجاد انوشیروانی ظهر امروز (۳۱ مردادماه) در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با تبریک افتخارآفرینی ورزشکاران زنجانی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، از وزنه‌برداری زنجان به عنوان یکی از موفق‌ترین هیئت‌ها در سطح کشور یاد کرد و افزود: بدون شک اتحاد و همدلی در وزنه‌برداری زنجان مثال‌زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت تدریجی در وزنه‌برداری زنجان اتفاق افتاده و امروز به عینه مشاهده می‌کنیم که این رشته، یکی از قطب‌های تاثیرگزار در کشور است، تصریح کرد: یکی از این موفقیت‌ها، حضور درخشان وزنه‌برداران زنجانی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بود که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی می‌توان گفت که عملکرد موفقی را در این رویداد داشتند.

این مسئول با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌های بارز وزنه‌برداری زنجان، منش پهلوانی و اخلاقی در فعالان این عرصه است، ادامه داد: معتقدیم باید در بدنه فدراسیون وزنه‌برداری از وجود چنین ظرفیت‌هایی که نیاز مبرم ورزش کشور است، استفاده کرد؛ چرا که به هر میزان که از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، به همان میزان در سطح ملی به موفقیت‌های روزافزون دست خواهیم یافت.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری با یادآوری اینکه امروز وزنه‌برداری ایران با مشکلات عدیده سخت‌افزاری و زیرساختی مواجه است، اظهار کرد: علی‌رغم همه این مشکلات، هیئت‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون، سخت تلاش می‌کنند تا در حوزه استعدادیابی، یار و یاور فدراسیون باشند، به همین خاطر در تلاش هستیم با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه، برخی از این مشکلات مرتفع شود.

انوشیروانی با بیان اینکه معتقدیم باید در اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها، مشکلات حوزه ورزش نیز به عنوان یک اولویت مطرح شود، عنوان کرد: زنجان در رشته وزنه‌برداری یکی از استان‌های استراتژیک برای فدراسیون به شمار می‌رود، به همین خاطر از اداره‌کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم از فصل ۵ حمایت‌های لازم را از وزنه‌برداری زنجان عمل آورده و مسیر را برای تاریخ‌سازی این رشته هموار کند.

وی یکی از نیازهای امروز وزنه‌برداری زنجان را راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری در این استان عنوان و با اشاره به اینکه استفاده از مربیان سازنده در استان‌ها از جمله برنامه‌های این فدراسیون است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در وزنه‌برداری زنجان سراغ داریم و نیز وجود صنایع مختلف در این استان، معتقدیم زنجان قادر است در لیگ تیم‌داری کند و این خود باعث خواهد شد تا ظرفیت‌های این رشته در سطح کشور بیش از گذشته بروز و ظهور پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان وزنه برداري سجاد انوشیروانی بهداد سلیمی وزنه برداری زنجان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی