Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با بهره برداری سالن ورزشی سرپوشیده امام سجاد (ع) در محله مریم آباد با مساحت حدود هزار متر مربع می‌توان از این مکان علاوه بر فعالیت‌های مختلف ورزشی در مواقع بحران استفاده کرد.

نیکونژاد گفت: مجموعه ورزشی سرپوشیده امام سجاد (ع) با اتمام مرحله نصب کف پوش، برق کشی و تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: در طول  یک هفته آینده کف پوش سالن ورزشی نصب و تکمیل خواهد شد و علاقه‌مندان به ورزش میتوانند در ساعاتی از روز در این سالن سرپوشیده به فعالیت ورزشی بپردازند. برای استفاده سالن در ساعت‌های مختلف اختصاص اعتبار برای برق کشی و تهیه وسایل گرمایشی فرمایشی نیز ضرورت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: این مجموعه ورزشی با هدف افزایش سرانه ورزشی و تفریحی در محله مریم آباد شهر یزد ساخته شده است. امید است با بهره‌برداری از آن بخشی از نیاز‌های جوانان و نوجوانان به امکانات ورزشی تأمین شود و این افراد بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی و با استفاده از ظرفیت این مجموعه سپری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم