Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:47:09 GMT

قطع برق یک هزار و ۲۶۹ مشترک پرمصرف در اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۳۷۷۲

قطع برق یک هزار و ۲۶۹ مشترک پرمصرف در اهواز

عبدالحمید عباس شیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استمرار کنترل و نظارت پایش لحظه‌ای مصرف برق ادارات و مراکز تجاری بیان کرد: عملکرد مرکز پایش برای تعداد هفت هزارو ۶۵۹ مشترک زیر نظارت این شرکت به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف، اخطار مصرف بیش از حد مجاز دریافت کردند.

وی ادامه داد: این اقدام یک هزار و ۲۶۵ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاری گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف هستند مصرف برق خودرا با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولدهای اضطراری خود کاهش دهند.

کلانشهر اهواز ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی برق دارد.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق اهواز هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی