Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد محمدی‌شمیم با تأکید بر مردمی سازی آموزش و پرورش برای تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، گفت: رابطه‌ مدرسه و اجتماع را فرآیند تعاملی و مداوم است که چنانچه شکل مشارکت آگاهانه را به خود گیرد، باعث اثر بخشی و کارآیی بیشتر مدارس می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتوگو با خبرنگار ما ؛ آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی در ساخت جامعه سالم و پویا، و مدارس به عنوان خط مقدم جبهه‌ی تعلیم و تربیت متعلق به این نهاد اجتماعی و در خدمت جامعه دانست و گفت: برای انجام صحیح رسالت این سازمان و برخورداری از حمایت اجتماع ملزم به برقراری رابطه‌ی مؤثر با جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رابطه‌ مدرسه و اجتماع را فرآیند تعاملی و مداوم خواند که چنانکه شکل مشارکت آگاهانه را به خود گیرد، باعث اثر بخشی و کارآیی بیشتر مدارس می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تأکید کرد: بنابراین با برقراری رابطه‌ای اثر بخش مدرسه و اجتماع می‌توان ذهن مردم را نسبت به آموزش و پرورش، و موقعیت مدارس و اهمیت آن روشن کرد.

وی جلب مشارکت های مردمی را یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد دانست و گفت: بدون مشارکت خانواده ها نیل به اهداف تعلیم و تربیت میسر نخواهد شد.

محمدی شمیم با تأکید بر تحکیم رابطه خانواده و مدرسه با مردمی سازی آموزش و پرورش از همه دلسوزان، مردم آگاه و دغدغه مند، نهادها، سازمان ها، اصحاب رسانه، مسئولین در راستای تربیت نسل شایسته و در طراز انقلاب اسلامی دست یاری طلبید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است