Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داراب بیرنوندی در تشریح برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان قزوین همزمان با هفته دولت اظهار کرد: از مجموع ۲۱پ روژه تأمین آب آشامیدنی در استان قزوین هفت پروژه در مناطق شهری با اعتبار ۱۴۴۶ میلیارد ریالی و ۱۴ پروژه در مناطق روستایی استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریالی است.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های مذکور، کمبود آب آشامیدنی ۱۴۶ هزار نفر از جمعیت شهری و هفت هزار و ۱۵۰ خانوار روستایی بر طرف می‌شود و مردم می‌توانند آثار فعالیت دولت سیزدهم را لمس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول حجم عملیات اجرا شده عمرانی در مناطق شهری را شامل ۳۷ کیلومتر خط انتقال، ۱۰ حلقه چاه با ظرفیت ۳۰۵ لیتر در ثانیه برشمرد.

بیرنوندی همچنین حجم عملیات اجرایی در مناطق روستایی را نیز شامل یک حلقه چاه، پنج باب مخزن، یک ایستگاه پمپاژ، هشت کیلومتر خط انتقال و ۱۱ کیلومتر اصلاح شبکه عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: اجرای پروژه‌های فوق با توجه به محدودیت‌های مالی خللی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی از صنعت آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان قزوین توسط دولت به بهره برداری می‌رسد و کام مردم عزیزمان در اقصی نقاط استان از خدمات دولت شیرین خواهد شد.

بیرنوندی در پایان تاکید کرد: برای استمرار خدمات شرکت آب و فاضلاب و رضایتمندی شهروندان، مردم مدیریت مصرف آب را مورد توجه جدی قرار دهند.

کد خبر 5569934

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری قزوین بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اردبیل بیرجند استان قزوین آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد