Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:19:23 GMT

کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۴۰۴۳

کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس گنجانده شده و این مهم با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان و دیگر رده‌های انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در این خصوص با برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا و طی این طرح انواع فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام خوراکی و مصرفی کشف و در این رابطه ۹۰ متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۷۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین مورد استفاده در حمل کالاهای قاچاق توقیف و متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تداوم این طرح‌ها در سطح استان گفت: باید بدانیم میزان خسارات مادی و معنوی به عرصه تولیدات داخلی و زمینه‌های اشتغال فرزندان خود ما از عدد و رقم بسیار درشت ارزش ریالی این اقلام کشف شده این طرح بسیار بزرگ‌تر خواهد بود از این رو لازم است همه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز اقتصادی ایفای نقش کنیم.

کد خبر 5569950

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا کرمان بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان