Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پیمان کرمی گفت: درپی انتشار برخی اخبار درفضای مجازی مبنی بر انسداد جاده کرج - چالوس این موضوع صحت ندارد و تردد در دو استان البرز و مازندران انجام می‌شود.

وی افزود: مقرر شده اجرای عملیات عمرانی درحوزه نصب تجهیزات برق رسانی درروزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته انجام شود ضمن آنکه تردد در محدوده تعیین شده تردد جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: متاسفانه برخی رانندگان دراین شرایط عجله و شتاب کرده که سبب ترافیک سنگین تر و یا بروز حوادث رانندگی می‌شوند که می طلبد همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.

عملیات عمرانی و محدودیت موقت تردد در آزاد راه کرج - قزوین آغاز شد

رئیس پلیس راه البرز همچنین اعلام کرد: عملیات عمرانی در آزاد راه کرج - قزوین از امروز دوشنبه ۳۱ مرداد آغاز شده و انتظار می‌رود رانندگان همکاری لازم را با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.

سرهنگ کرمی گفت: در اجرای این طرح عملیات ترمیم و روکش آسفالت در خط شمالی آزاد راه "کرج – قزوین" از محدوده پل جدید هشتگرد در کیلومتر ۴۰ و پل نظرآباد و در خط جنوبی این آزاد راه نیز از محدوده نظرآباد تا پل حصارک کرج در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این طرح از ساعت ۹ الی ۱۵ اعمال خواهد بود و این روند از شنبه تا سه شنبه هر هفته ادامه دارد.

رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: در زمان اجرای عملیات عمرانی، ترددها در محدوده تعیین شده همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

این مقام انتظامی یادآورشد: عملیات عمرانی مذکور تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

سرهنگ کرمی یادآور شد: برخی رانندگان در این شرایط عجله و شتاب کرده که سبب ترافیک سنگین تر و یا بروز حوادث رانندگی می‌شوند که انتظار می‌رود رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده چالوس عملیات عمرانی آزادراه کرج قزوین عملیات عمرانی پلیس راه آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس