Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، یک رسانه رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات حساس برخی سازمان ها از جمله پلیس فدرال آمریکا (FBI )و پلیس بین المللی (اینترپل) از یک شرکت صهیونیستی خبر داد.

 روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" فاش کرد که اطلاعات حساس و محرمانه مربوط به سازمان‌های اطلاعاتی، دفاعی و مجری قانون در سراسر جهان، از جمله FBI و اینترپل، از شرکت اسرائیلی "Cellebrite" (سلبرایت) به بیرون درز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در این باره افزود: ایمیل‌ها، فاکتورها و حتی قراردادهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ امضا شده میان این شرکت اسرائیلی فعال در زمینه هک تلفن و مشتریان آن بدون اطلاع مدیریت شرکت یا مشتریان در اختیار مقامات ژاپنی قرار گرفته است.

سلبرایت یک شرکت اسرائیلی است که در زمینه نرم‌افزارهای امنیتی موبایل برای دستگاه قضایی فعالیت می‌کند.

برخی منابع رسانه ای هشتم تیرماه خبر داده بودند که دو گروه هکری، شرکت صهیونیستی «سلبرایت» متخصص در زمینه امنیت دیجیتال و هوش مصنوعی را هدف حمله سایبری قرار دادند.

/انتهای پیام
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد

یک رسانه عبری گزارش داده است که ویدئوی منتشر شده از سوی حماس، زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، باراک راوید روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی در واکنش به ویدیوی تازه گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در مورد اسرای اسرائیلی در غزه گفت: حماس ویدئویی را منتشر کرد که حاوی اولین شواهد بر زنده بودن کیت سیگال شهروند اسیر آمریکایی در غزه است و زنده بودن اسیری دیگر به اسم عامری میران را ثابت می‌کند.

شبکه عبری زبان کان هم تاکید کرد که جنگ روانی ادامه دارد، حماس ویدئوی دال بر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران را منتشر کرد.

روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" نیز به نقل از پدر اسیر عومری میران که در فایل ویدئویی قسام دیده می‌شود، تاکید کرد که این اولین اشاره دال بر زنده بودن اوست که دریافت کرده‌ایم.

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد تصاویر منتشر شده بیانگر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)