Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زارعی رگفت: جذب منابع مالی برای پیشبرد اهداف هیات قایقرانی، توسعه رفتار سازمانی، نیروی انسانی، عمومی، محیط حقوقی، سخت افزاری، ورزش قهرمانی و علمی و پژوهشی از مولفه‌های تاثیرگذار در کسب رتبه سوم هیات قایقرانی استان بوشهر است.

او بیان کرد که در حوزه منابع مالی از محل کمک‌های مردمی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و فدراسیون به ترتیب ۲۴۰، ۱۱۰ و ۴۰ میلیون کمک نقدی جذب شد و در بخش غیرنقدی نیز پروژه‌های آسفالت محوطه به متراژ سه هزار مترمربع و رنگ آمیزی محوطه شامل اسکه انبارها، نرده‌ها، درب ورودی و جدول‌ها به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی ادامه داد که احداث باشگاه بدن سازی به متراژ ۲۴۰ مترمربع، رختکن ۲۰ مترمربع، انبار قایق‌ها ۷۲ مربع و محوطه سازی چهار هزارمترمربع فضا برای هیات قایقرانی از دیگر اقدام‌های هیات قایقرانی استان بوشهر در بخش سخت افزاری است.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: اکنون این هیان در رشته‌های قایقرانی آب‌های آرام، دراگون، اسلالوم و رویینگ به ترتیب ۵۶، پنج، چهار و سه قایق در اختیار دارد.

زارعی با اشاره به فعالیت ۱۰ باشگاه قایقرانی در استان بوشهر، ادامه داد که شمار ورزشکاران بیمه شده این هیات براساس عملکرد سال ۱۴۰۰ در بخش‎های آقایان و بانوان هر کدام ۹۸ نفر گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات قایقرانی استان بوشهر ورزش و جوانان هیات قایقرانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مسعود گرگیج افزود: سالانه در هرمزگان ۲۰۰ هزار اصله انواع نهال مرکبات پیوندی تولید می‌شود.
وی گفت: رقم‌های نهال‌های پیوندی گرمسیری و نیمه گرمسیری شامل؛ لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، انبه، زیتون بندری، کنار، انجیر، سه پستان و انگور است.
گرگیج افزود: ۱۱ نهالستان در شهرستان‌های رودان و حاجی آباد فعال هستند.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند