Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:21:55 GMT

بهترین رژیم غذایی بعد از لیپوساکشن

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۵۰۸۳

بهترین رژیم غذایی بعد از لیپوساکشن


زمانی که چربی اضافی در بدن وجود دارد و نمی‌توان آن را از طریق رژیم غذایی یا ورزش کاهش داد، برخی افراد تا زمانی که فرم بدن کامل شود به لیپوساکشن روی می‌آورند، اما پس از لیپوساکشن باید برای مدتی از رژیم غذایی خاصی پیروی کرد تا دوباره فرد دچار افزایش وزن نشود.

لیپوساکشن با استفاده از دستگاه وازر پس از اعمال بی حسی موضعی یا نیمه بی حسی بر حسب مورد و مدت زمان تقریبا دو ساعت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که خانم‌ها بیشتر تحت این عمل قرار می‌گیرند، زیرا به هماهنگی بدن کمک زیادی می‌کند و آقایان تحت لیپوساکشن شکم و تقویت عضلات قرار می‌گیرند.

قبل از انجام عمل باید نکاتی را رعایت کنید که پزشک متخصص شما را راهنمایی می‌کند، از جمله:

- از انجام ورزش‌ها و تمرین‌هایی که به بدن استرس وارد می‌کند خودداری کنید.

- داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل که به بهبودی سریع کمک می‌کند.

- از مصرف دارو‌هایی که باعث جریان خون می‌شوند، از جمله آسپرین خودداری کنید.

- سیگار و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

- برای جلوگیری از خستگی و استرس در حین و بعد از عمل بخوابید.

بهترین رژیم غذایی بعد از لیپوساکشن:

رژیم غذایی غنی از پروتئین یکی از بهترین انواع رژیم غذایی بعد از لیپوساکشن است، به شرطی که این رژیم دارای چربی و کربوهیدرات کم باشد تا چربی در مکان‌هایی که لیپوساکشن انجام شده است تجمع نکند.

مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن در این دوران و تکیه بر میوه‌ها، سبزیجات، غلات، غذا‌های حاوی پروتئین و لبنیات کم‌چرب و نوشیدن آب فراوان ضروری است تا بدن در صورت نیاز هیدراته شود. زیرا باعث کاهش تورم بعد از لیپوساکشن می‌شود.

آیا بعد از لیپوساکشن وزن اضافه می‌شود؟

این امکان وجود دارد که وزن دوباره افزایش یابد، زیرا هیچ چیزی مانع از تشکیل مجدد سلول‌های چربی نمی‌شود و به همین دلیل حفظ وزن پس از لیپوساکشن مهم است و این با رعایت یک رژیم غذایی سالم ممکن است.

تمرینات بعد از لیپوساکشن:

- بعد از لیپوساکشن باید ورزش را برای مدتی که بیش از ۴ هفته نباشد متوقف کنید، به خصوص ورزش‌هایی که وابسته به بار‌های سنگین هستند.

- بعد از ۴ هفته می‌توانید به تدریج ورزش کنید که می‌توانید راه رفتن روی تردمیل را شروع کنید؛ به گونه‌ای که در هفته اول می‌توان با سرعت ۱.۵ کیلومتر در ساعت راه رفت و در هفته دوم به تدریج به ۳ کیلومتر و در هفته سوم تقریباً به ۴.۵ کیلومتر افزایش داد.

- پس از گذشت زمان کافی، می‌توانید به تمرینات قدرتی و تمرینات قلبی متوسل شوید که به جلوگیری از چربی قبل از تشکیل مجدد کمک می‌کند.

- ورزش باید همراه با رژیم غذایی سالم باشد تا دوباره چربی بیشتری ایجاد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم غذائی چربی ها لیپوساکشن بعد از لیپوساکشن رژیم غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!