Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی شاهچراغی عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر گره گشایی از احداث فرودگاه قم اظهار داشت: فرودگاه قم سرمایه گذار خصوصی دارد اما دولت هم آماده است، خودش ورود پیدا کند و با یک شرکت خارجی و یک شرکت داخلی سه چهار جلسه صحبت شد.

وی بیان کرد: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم اختلاف نظر بر این بود که از روز اول سنگ بنا خوب گذاشته نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم اظهار داشت: وقتی به موضوع فرودگاه قم ورود پیدا کردیم دریایی از مسائلی که از قبل به جا مانده بود را شاهد بودیم و تلاش بر این شد که سازمان هواپیمایی کشوری در مورد لزوم احداث فرودگاه قم قانع شود و خوشبختانه اکنون جمع بندی نظر دولت همراه با نظر مردم و بزرگان قم‌ بر وجود فرودگاه است.

وی با بیان اینکه سالی چندین میلیون زائر داخلی و خارجی به شهر قم سفر می کنند، افزود: آنچه فعلا در دولت در مورد فرودگاه قم جمع بندی شده موضوع تهاتر با نفت است و اکنون فرودگاه قم و منوریل در مسیر تعریف منابع قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر سرمایه گذار فعلی فرودگاه مایل است در قالب تسهیلات کار را ادامه دهد، مشکلی نداریم و اکنون مدلی در مجموعه ارم کیش است که برای کار فرودگاه برنامه کلان نیاز دارد.

استاندار قم تاکید کرد: در مورد فرودگاه اکنون به جمع بندی نهایی رسیده ایم ولی منتظر ماندیم تا سرمایه گذار تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: طی یک ماه آینده قطعا فرودگاه قم‌تعیین تکلیف می شود که با ارم کیش ادامه یابد یا این که دولت با تهاتر نفت با بخش خصوصی دیگری کار را ادامه دهد.

خبرتکمیل می شود.....

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هفته دولت قم سید محمد شاهچراغی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هفته دولت قم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هفته دولت قم سید محمد شاهچراغی فرودگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است