Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اهداف مدنظر را به خوبی ترسیم کرده‌اند.

 

به گزارش‌خبرگزاری برنا از اصفهان ، مرتضی عمومهدی جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در نشست  روسای بسیج ادارات استان اصفهان اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اهداف مدنظر را به خوبی ترسیم کرده‌اند، ما به عنوان کارمند نظام اسلامی باید نقش‌آفرینی محسوس و اشراف کامل به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم تا بتوانیم زمینه‌سازی را در راستای اهداف مدنظر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که بسیج ادارات باید برای تحقق این امر، رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان فرآیند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری را شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری ماموریت تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی را که زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی است را مورد تاکید قرار داده‌اند که بسیج باید در این راستا گام بردارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرچ در گوگل بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی