Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@15:56:16 GMT

ابراز تاسف محمد مرندی برای قتل دختر دوگین

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۱۳۷

ابراز تاسف محمد مرندی برای قتل دختر دوگین

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در واکنش به ترور چهره نزدیک به متحد ولادیمیر پوتین، در توئیتی نوشت:

«یک زن جوان کشته شده است، اما رسانه‌های غربی آن را تروریسم نمی‌خوانند. از این گذشته، من چندین بار به روسیه سفر کرده‌ام، اما به خاطر ندارم که در هیچ بحث به الکساندر دوگین اشاره‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد گرفته‌ام به روایت‌های غربی درباره هیچ یک از مخالفان‌شان اعتماد نکنم.»

این اظهارات مرندی در پی این مطرح می‌شود که داریا دوگینا دختر الکساندر دوگین، کهنه‌سرباز و مفسر سیاسی روسی، کشته شد.

به گزارش شبکه راشا تودی، این رویداد در بزرگراهی حدود ۲۰ کیلومتری غرب مسکو حدود ۲۱:۳۵ به وقت محلی رخ داد. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این انفجار درست در وسط بزرگراه اتفاق افتاد و اجزای منفجر شده به اطراف پرتاب شدند. این خودروی ویران شده که کاملا آتش گرفت، سپس به حصاری برخورد کرد.

به گفته سرویس‌های اضطراری فقط یک شخص داخل این خودرو بود و فورا پس از انفجار کشته شد. گزارش‌های اولیه نشان دادند که یک دستگاه منفجره خانگی ممکن است عامل این انفجار بوده باشد اما بازرسان هنوز علت انفجار یا انگیزه احتمالی را تایید نکرده‌اند.

اوایل شامگاه شنبه، الکساندر دوگین طی جشنواره‌ای درخصوص «سنت و تاریخ» سخنرانی کرد و دختر او هم به عنوان مهمان در آن حضور داشت. برخی از گزارش‌های تایید نشده نشان دادند که دوگین در ابتدا قصد داشت که به همراه دخترش این جشنواره را ترک کند اما بعدا تصمیم گرفت که خودروی جداگانه‌ای بگیرد و بدین ترتیب خودروی خود را به دخترش داریا داد.

منبع: اعتمادآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد مرندی الکساندر دوگین قتل دختر دوگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد