Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر امور اقتصادی و دارایی از سازمان ملی استاندارد ایران خواست، خود نیز در اعلام نظر نسبت به استعلام کالای وارداتی متقاضیان، قائل به یک بازه زمانی استاندارد باشد.

سید احسان خاندوزی  در جریان برگزاری شصت و هفتمین نشست هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار با اشاره به گلایه های برخی وارد کنندگان در خصوص تأخیر سازمان ملی استاندارد ایران برای اعلام نظر در خصوص کیفیت محصولات وارداتی اظهار داشت: در اینکه وارد کنندگان باید به دغدغه‌های این سازمان در خصوص سلامت و کیفیت محصولات و کالای وارداتی احترام گذاشته و از آن تمکین کنند، هیچ شکی نیست اما خود این سازمان نیز باید قائل به یک استاندارد زمانی برای اعلام نتیجه در این خصوص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وارد کننده باید بداند، مثلا بعد از ۳۰ یا ۵۰ روز، جواب سازمان ملی استاندارد، بطور قطع آماده است و دیگر یک نیازی به صبر اضافه، حتی برای یک روز هم وجود ندارد.

خاندوزی افزود: نباید بگذارید مردم، معطل و بلاتکلیف بمانند و مدام مجبور به مراجعه برای دریافت جواب استعلام خود از سازمان برای تأیید کیفیت محصول وارداتی از سوی سازمان استاندارد ایران باشند.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط