Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:15:39 GMT

رگبار باران در ارتفاعات تهران از امروز تا چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۳۷۹

رگبار باران در ارتفاعات تهران از امروز تا چهارشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید (با احتمال خیزش موقتی گردوخاک) پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر تا شب، در نواحی شمالی افزایش ابر و در ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم جابجایی عشایر کوچ‌رو، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری و وزارت نیرو تا روز چهارشنبه توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت جوی تهران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار ضعیف تا انتهای هفته از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در ارتفاعات رگبار پراکنده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با تشدید فعالیت سامانه بارشی تندری در روزهای پایانی هفته از عصر و شب جمعه تا ظهر شنبه رگبار ساعتی و شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود، افزود: امروز چهارشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و گرد و خاک است و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما و برای روز جمعه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6094398

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • احتمال خطر؛ سازمان مدیریت بحران در آماده باش/ رگبار و باد شدید، رعد و برق، گردوخاک و تگرگ
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران