Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای روزنامه مترو انگلیس، کاربران هواپیمای سرنگون شده را در محدوده کاردوِل (Cardwell) که بین تاونزویل و کایرنز قرار دارد، مشاهده کرده‌اند.

در تصویر، گویا هواپیما در محوطه‌ای در میان درختان قرار گرفته است. پس از نگاه دقیق‌تر به تصویر، هواپیما یا ایرباس A۳۲۰ یا بوئینگ ۷۳۷ به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌گونه که کاملا مشهود است و گزارش‌های رسانه‌ها نیز به آن اشاره کرده‌اند، در این تصویر هیچ نشانه‌ای از آسیب به هواپیما یا منطقه‌ای که در آن قرار دارد، مشاهده نمی‌شود.

کاربران کاملا گیج شده‌اند، زیرا هواپیما ظاهرا در یکی از مسیرهای پروازی تعیین شده، قرار داشته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که هواپیمای دو موتوره خاکستری در غرب قرار دارد. این یک مسیر پروازی شناخته شده در امتداد ساحل شمالی کوئینزلند محسوب می‌شود.

اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا به یک روزنامه استرالیایی گفت که از وجود هواپیمای مسافربری مفقود شده، در آن مکان بی‌اطلاع است.

این اداره در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد پدیده‌ای به نام تصاویر روح (Ghost images) وجود دارد و این می‌تواند همین باشد.»

در Google Maps، کاربران گاهی اوقات تصاویری را می‌بینند که ظاهرا در آنجا نیستند. موارد متعددی پیش‌تر مردم را به خود مشغول کرده بود.

کد خبر 699857 برچسب‌ها استرالیا شرکت گوگل هواپیما - بوئینگ محیط زیست جنگل سقوط هواپیما هواپیما - ایرباس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استرالیا شرکت گوگل هواپیما بوئینگ محیط زیست جنگل سقوط هواپیما هواپیما ایرباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)