Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در عراق گفت: همه جریان‌های سیاسی اصلی عراق، با گفت‌وگو و تعامل درباره راه برون رفت از مشکلات سیاسی موجود، توافق کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در عراق گفت: همه جریان‌های سیاسی اصلی عراق، با گفت وگو و تعامل، درباره راه برون رفت از مشکلات سیاسی موجود توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور همچنین در رابطه با تحرکات دولت عراق برای بهبود فضای سیاسی منطقه، بر لزوم اجرای توافقات صورت گرفته تاکید و از سرعت گرفتن اقدامات تعاملی در پی اجرای توافقات استقبال کرد.  

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه بر لزوم تسهیل تردد زائرین ایرانی به ویژه در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد که نخست وزیر عراق نیز در این زمینه قول مساعد داد.

مسائل مربوط به حضور زائرین ایرانی در اربعین را دنبال می‌کنم

نخست وزیر عراق نیز تاکید کرد که شخصا مسائل مربوط به حضور زائرین ایرانی در مراسم اربعین را دنبال خواهد کرد.  

«مصطفی الکاظمی» در ادامه این مکالمه تلفنی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای بهبود و ارتقای سطح روابط و همکاری‌های منطقه‌ای ادامه خواهد داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران ، سید ابراهیم رییسی ، آیت‌الله رئیسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی آیت الله رئیسی بر لزوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد