Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:38:40 GMT

مقاومت انتخاب راهبردی ما است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۸۱۸

مقاومت انتخاب راهبردی ما است

دو جنبش فلسطینی حماس و جهاد اسلامی در بیانیه ای مشترک که بعد از جلسه مهم رهبران آنها در غزه صادر شد تاکید کردند که مقاومت انتخاب راهبردی ما و برگشت ناپذیر است .

به گزارش ایمنا، در بخشی از این بیانیه آمده است که مقاومت انتخاب راهبردی ما است، برگشت ناپذیر است و با هماهنگی بالا و پیشرفته بین دو جنبش ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه تاکید شده است که دشمن را از هرگونه خیانت به مردم و مقاومت دلیرانه آن برحذر می‌داریم و پاسخ ما به آن قاطع و متحد خواهد بود.

حماس و جنبش جهاد اسلامی تاکید کردند که اتاق عملیات مشترک یک دستاورد ملی است و همه ما برای تقویت نقش و جایگاه آن تا آزادی و بازگشت تلاش خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منابع گفتند که فرماندهان ارشد گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس و مسئولان امنیتی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 598808

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حماس جنبش جهاد اسلامی فلسطین جهاد اسلامی محور مقاومت جبهه مقاومت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیئت حماس آماده بررسی طرح ارائه شده برای آتش‌بس در غزه به طرف‌های میانجی در قاهره است و پذیرش مذاکرات به معنای تن دادن به شروط اشغالگران نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گواه فرماندهان و رهبران سیاسی در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از اهرم مذاکرات آتش بس تنها به دنبال طولانی کردن جنگ با هدف جبران شکست‌های خود عرصه سیاسی است و دمیدن بر آتش درگیری در لشکرکشی به رفح نیز جز شکست میدانی و سیاسی برای وی حاصلی نخواهد داشت.

پایگاه خبری العهد لبنان روز شنبه گزارش داد که «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان در سخنانی از تن دادن اشغالگران به شروطی جدید برای ادامه مذاکرات خبر داد و افزود: نمایندگان حماس پیشنهاداتی که حاوی مفاد مثبت است از سوی اشغالگران دریافت کرده است که نشان‌دهنده عقب نشینی دشمن صهیونیستی در برخی از مفاد درخواستی پیشین است.

عبدالهادی با اشاره به عقب نشینی اشغالگران در خواسته‌های پیشین خود در مذاکرات غیرمستقیم تاکید کرد که انعطاف جنبش حماس در مذاکرات به معنای عقب نشینی از شروط چهارگانه پیشین خود نیست.

این مقام ارشد حماس با اشاره به سفر هیئت مذاکره کننده حماس به قاهره برای بررسی طرح ارائه شده برای آتش بس خاطرنشان کرد که هیئت مذاکره کننده حماس در طی روند مذاکرات از ابتدا تاکنون با درایت در برابر هیئت صهیونیستی رفتار کرده و منتظر تضمین‌های بین‌المللی از آمریکا، مصر، قطر، روسیا و ترکیه برای پذیرش آتش بس است.

عبدالهادی تصریح کرد که مقاومت نه تنها پیگیر شروط چهارگانه خود در مذاکرات آتش است، بلکه در برابر مواضع اخیر نتانیاهو در لشکرکشی به رفح نیز کاملاً در بُعد نظامی نیز آماده است.

این جنبش بار دیگر بر پایبندی به خواسته‌های ملی و شروط چهارگانه یعنی توقف کامل جنگ، خروج کامل نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان به محل زندگی خود و افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه و آغاز بازسازی این باریکه تاکید کرد.

نماینده حماس بار دیگر تاکید کرد که ما آماده دستیابی به توافقی جدی و حقیقی برای مبادله اسرا هستیم.

کد خبر 6096682

دیگر خبرها

  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی