Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:06:36 GMT

زمان تعیین شده برای افتتاح پل ششم اهواز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۷۰۹۹

زمان تعیین شده برای افتتاح پل ششم اهواز اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش محمودی شامگاه دوشنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: با بسته شدن پل ششم ترافیکی زیادی ایجاد شد که باعث اذیت مردم شد و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر پرونده سرقت آهن آلات پل ششم اهواز در حال بررسی است و طبق جلسات برگزار شده در نهایت شهرداری اهواز متولی رسیدگی و بازسازی پل فولاد شد و اکنون در حال انجام اقدامات لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره زمانبر بودن اجرای عملیات تعمیر و بازسازی این پل، گفت: تهیه تجهیزات و قطعات لازم مقداری زمان برد اما همزمان پیمانکاران انتخاب شدند و کار با سرعت در حال انجام است.

محمودی اعلام کرد: در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه بنا به افتتاح پل ششم است، اکنون قطعات کامل تهیه شده اند و کار در قسمت اهواز و کارون در حال انجام است و جای نگرانی نیست.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که افتتاح پل فولاد زودتر صورت بگیرد و از پیمانکاران می‌خواهیم قبل از مهرماه و یا قبل از تاریخ اعلام شده این پل نیز افتتاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره سرقت‌های ایجاد شده از پل فولاد تصریح کرد: معتقدم یکی از دلایل آن وضعیت نامعلوم بودن پل بود که آیا در حوزه کارون و یا اهواز قرار دارد، اما در خصوص بهسازی آن وظایف لازم به شهرداری محول شده و علاوه بر تعمیر اقدامات مربوط به تأمین روشنایی و فضای سبز هم بنا است انجام شود.

کد خبر 5570314

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر اهواز شهرداری اهواز اهواز بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل روز خبرنگار بیرجند دولت سیزدهم پل ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند