Web Analytics Made Easy - Statcounter

یا آرکادیوش میلیک و یا ممفیس دیپای؛ سرمربی یوونتوس باید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کند

یوونتوس در بازار نقل‌وانتقالات فقط به ممفیس دیپای نمی‌اندیشد و حالا احتمال پیوستن آرکادیوش میلیک به این تیم افزایش یافته است.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس منتظر ماسیمیلیانو الگری است تا درباره جذب یکی از میان ممفیس و میلیک تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ساعات اخیر، یوونتوس با المپیک مارسی برای جذب میلیک 28 ساله به توافق رسید. طبق توافق به دست آمده، یوونتوس با پرداخت 2 میلیون یورو به شکل قرضی می‌تواند میلیک را به خدمت گیرد و در سال آینده با پرداخت 8 میلیون یوروی دیگر، قرارداد این مهاجم لهستانی را دائمی کند.

میلیک در آستانه بازگشت به سری آ و پوشیدن پیراهن بیانکونری است. یوونتوس بابت توافق شخصی با بازیکن هم مشکلی ندارد و این انتقال می‌تواند خیلی سریع نهایی شود. حالا یوونتوس باید از میان ممفیس دیپای و آرک میلیک تصمیم بگیرد. مدیریت باشگاه در این باره با مکس الگری مشورت خواهد کرد و بانوی پیر به‌زودی یکی از این دو مهاجم را به ترکیبش اضافه می‌کند. 

میلیک از دیپای به یوونتوس نزدیک‌تر است

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود

مشعل المپیک پاریس فردا وارد بندر مارسی خواهد شد.

به گزارش فارس، مشعل المپیک پاریس قرار است روز چهارشنبه مقابل جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در بندر مارسی وارد فرانسه شود. این مشعل 12 هزار کیلومتر را با کشتی طی کرده و فردا وارد مسیر خشکی و بندر مارسی خواهد شد.

تونی استانگوئه رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک در این باره گفت: این چیزی است که ما برای مدت طولانی منتظرش بودیم. صد سال پس از آخرین میزبانی، مشعل به خانه برمی‌گردد.

بیش از هزار قایق دیگر کشتی حمل مشعل را همراهی خواهند کرد. آتش‌بازی و موسیقی هم قرار است در حین انتقال مشعل انجام شود. این مراسم به طور زنده پخش خواهد شد.

بیش از 6 هزار نیروی امنیتی مراسم را پوشش خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره