Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از جهاد دانشگاهی اردبیل ، مهران اوچی اردبیلی در جریان بازدید فرماندار اردبیل از جهاد دانشگاهی استان همچنین از موفقیت درمان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری این نهاد در منطقه خبرداد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این مرکز تمام روش‌های درمانی برای کمک به رفع مشکل نازایی زوجین به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوچی اردبیلی اضافه کرد: از زمان راه‌اندازی دفتر نمایندگی خون بند ناف رویان بیش از یک هزار و ۵۰۰ نمونه خون بند ناف از استان جمع‌آوری و برای ذخیره به شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان جهاد دانشگاهی در تهران ارسال شده است.

وی همچنین به ارائه خدمات آموزشی به بیش از هفت هزار نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان در قالب طرح ملی سرباز ماهر اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان واقع در جهاد دانشگاهی برای تحقق سهمیه اشتغال دو هزار نفری این طرح ادامه دارد.

وی ادامه داد: فاز دوم اجرایی این طرح شامل توانمندسازی، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی متقاضیان و شبکه‌سازی در حال اجرا است و استعدادسنجی بیش از دو هزار نفر از متقاضان طرح ملی مشاغل خانگی در استان انجام گرفته و سه هزار نفر از آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی جهاد دانشگاهی بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار اردبیل هم در این بازدید گفت: جهاد دانشگاهی با پتانسیل‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف دارد، به توسعه همه‌جانبه منطقه کمک می‌کند.  

سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان یک از مراکز مجهز و فعال شمالغرب کشور خدمات شایانی در حوزه درمان نازایی ارائه می‌کند و این اقدام جهاد دانشگاهی قابل تقدیر است.   

وی با اشاره به اینکه تجهیزات مدرنی در این مرکز برای ارائه خدمات درمانی و  انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی فراهم شده است، افزود: جهاد دانشگاهی با ورود به بخش درمان ناباروی و ذخیره سلول‌های بنیادی خون بند ناف، تاثیر قابل توجهی در ارتقای سطح علمی و پزشکی استان داشته است.

وی اقدام جهاد دانشگاهی برای ایجاد مرکز جامع تشخیص، پیشگیری و درمان سرطان در اردبیل را مهم دانست و افزود: این نهاد در فعالیت‌های فناورانه و دانش بنیان پیشرو بوده و توانسته به رفع نیازهای کشور در این حوزه کمک کند. 

اعتماد اعجازی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های ملی "سرباز ماهر" و "توسعه مشاغل خانگی" توسط جهاد دانشگاهی در استان گفت: این نهاد با فعالیت‌های آموزشی، مهارت افزایی ، توانمندسازی و راه‌اندازی مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی در رونق بخش کارآفرینی بویژه کسب و کارهای خانگی موفق عمل کرده است.

وی بر حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی تاکید کرد و افزود: با تامین اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز و تجهیز مناسب آنها در راه‌اندازی مراکز خدمات‌دهی مناسب به مردم در مجموعه جهاد دانشگاهی سهیم خواهیم بود.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری بهداشت و سلامت جهاد دانشگاهی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل