Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از دادگاه فدرال (دوشنبه، 22 اوت 2022) درخواست کرد تا به طور موقت از بررسی مواد کشف شده از خانه وی در فلوریدا توسط اداره تحقیقات فدرال (FBI) جلوگیری کند تا زمانی که یک کارشناس ویژه برای نظارت بر این بررسی تعیین شود. .

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از رویترز؛ترامپ همچنین در پرونده ای به دادگاه فدرال در وست پالم بیچ، فلوریدا، از وزارت دادگستری ایالات متحده درخواست کرد که رسید دقیق تری مبنی بر شناسایی اقلام کشف شده توسط اف بی آی از خانه او در مار-آ-لاگو در جریان بازرسی 8 اوت به او بدهد و از آنها خواسته شد هر اقلام خارج از محدوده حکم بازرسی را بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این درخواست آمده است: «نمی توان اجازه داد که سیاست بر اجرای عدالت تأثیر بگذارد. وی افزود: نیروی انتظامی سپری است که از آمریکایی ها محافظت می کند و نمی توان از آن به عنوان سلاحی برای اهداف سیاسی استفاده کرد.

گاهی اوقات می توان یک کارشناس ویژه در پرونده های بسیار حساس را برای بررسی مطالب ضبط شده و اطمینان از عدم بررسی اطلاعات خصوصی توسط بازرسان تعیین کرد.

زمانی که ماموران FBI خانه های مایکل کوهن و رودی جولیانی وکلای سابق ترامپ را بازرسی کردند، دفتر دادستانی منطقه منهتن از یک کارشناس ویژه درخواست کرد.

درخواست ترامپ به قاضی منطقه ای ایالات متحده، آیلین ام. کانن که ترامپ او را به دادگاه منصوب کرده بود ؛ارسال شد
 سخنگوی وزارت دادگستری گفت که شاکیان پاسخ خود را به این درخواست تقدیم دادگاه خواهند کرد.

آنتونی کولی، سخنگوی آنتونی کولی گفت: «حکم بازرسی خانه در مار-آ-لاگو توسط دادگاه فدرال در 8 اوت پس از تعیین علت احتمالی لازم صادر شد.

بروس راینهارت، قاضی منطقه ای ایالات متحده در وست پالم بیچ که حکم بازرسی را تأیید کرد، در حال بررسی این موضوع است که آیا از وزارت دادگستری بخواهد نسخه ای از دستور را منتشر کند که دلیل احتمالی بازرسی از خانه ترامپ را فاش کند یا خیر.

در جلسه استماع هفته گذشته، وزارت دادگستری این موضوع را رد کرد و گفت که "نقشه راه" را برای تحقیقات خود نشان دهدزیرا می تواند شاهدان را از همکاری منصرف کند.

حکم بازرسی 8 اوت برای خانه ترامپ در مار-آ-لاگو نشان دهنده تشدید آشکار یکی از تحقیقات فدرال زیادی است که ترامپ در مورد دوره تصدی خود و سرمایه گذاری های تجاری خود با آن مواجه است.

پس از شکایت ترامپ و حامیانش در رسانه ها مبنی بر اینکه جستجو با انگیزه سیاسی انجام شده است، دادستان کل مریک گارلند از دادگاه خواست تا نسخه اصلاح شده حکم بازرسی و رسیدی برای شناسایی اقلام مصادره شده صادر کند.

در همین حال، نیویورک تایمز روز دوشنبه به نقل از چند تن از افراد آشنا گزارش داد که دولت آمریکا بیش از 300 سند طبقه‌بندی شده از جمله مطالبی از آژانس اطلاعات مرکزی (سیا)، آژانس امنیت ملی و (اف بی آی) را از مار-آلاگو بازیابی کرده است.
 
هیچ اظهارنظری فوری از سوی وزارت دادگستری و یا دستیاران ترامپ منتشر نشد.

این جست و جو بخشی از تحقیقات فدرال در مورد این است که آیا ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل جو بایدن، دموکرات، این اسناد را به طور غیرقانونی در زمان خروج از سمت خود در ژانویه 2021 حفظ کرده است.

اف‌بی‌آی در طول تحقیقات خود، 11 دسته از مواد طبقه‌بندی شده را در مار-آ-لاگو توقیف کرد، که برخی از آنها به عنوان "فوق سری" توصیف شدند - "فوق سری" بالاترین سطوح محرمانه برای حساس‌ترین اطلاعات امنیت ملی آمریکاست که فقط در تسهیلات ویژه دولتی قابل بررسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ تفتیش وزارت دادگستری ایالات متحده مار آ لاگو حکم بازرسی اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)

عصر ایران - پژوهشگران دانشکده طراحی سوئیسی ÉCAL به تازگی مجموعه جالبی از مبلمان با بسته بندی تخت را معرفی کرده اند. آیتم های این مجموعه جذاب باید در آب غوطه ور شده تا به فرم نهایی خود برسند.

این مجموعه مبلمان که به نام "محلول های زیر فشار" (Under Pressure Solutions) یا به اختصار یو پی اس (UPS) شناخته می شود، از ورقه های نازک و فشرده ای از اسفنج سلولزی ساخته شده اند که امکان قرارگیری محصول در بسته بندی تخت را فراهم می کند. در حقیقت، برخی از اقلام این مجموعه به اندازه کافی فشرده هستند تا درون صندوق پست قرار بگیرند و از این طریق حمل و نقل کارآمدتر را تسهیل می کنند.

تبدیل ورقه اسفنج به مبلمان کاربردی با کمک آب!

محصولات این مجموعه مبلمان باید در آب خیس شوند که به آنها اجازه می دهد در چند ثانیه تا حدود 10 برابر اندازه اصلی خود بزرگ شوند. سپس، آب اضافه اسفنج از طریق اعمال فشار گرفته شده و باید اجازه دهید تا خشک و سخت شود. در نهایت، فرمی از مبلمان محکم و بادوام تشکیل می شود که تحمل وزن انسان را دارد. این مجموعه مبلمان اسفنجی از نظر دوام نسبت به فوم پلاستیک معمولی عملکرد بهتری دارد.

به گفته کریستوف گوبران، پژوهشگر و طراح صنعتی ÉCAL، سلولز بخشی از طبیعت است، از این رو، مانند یک درخت، می تواند انعطاف پذیر و در عین حال قوی باشد. این اسفنج از طریق چوب تراشی استخراج می شود و استحکام آن از همان الیاف سلولزی که یک درخت برای تقویت تنه و شاخه های خود استفاده می کند، سرچشمه می گیرد.

برای ایجاد اسفنج، سلولز از طریق چوب تراشی حاصل می شود. سپس سلولز به صورت شیمیایی حل شده و با کمک فرآیندی که برای تولید ویسکوز و دیگر منسوجات سلولزی استفاده می شود، برای ایجاد ورق ها بازسازی می شود. سپس، نمک گلوبر به ترکیب اضافه می شود که در ایجاد منافذ اسفنج نقش داشته و توانایی سلولز برای جذب آب را افزایش می دهد. این ماده به عنوان ورق های استاندارد فروخته می شود که سپس فشرده شده و پسابیده می شود تا پشتیبان حمل و نقل راحت و آسان باشد.

با افزودن مقداری آب، قطعات مختلف مبلمان می توانند بار دیگر انعطاف پذیر شده و با هموار کردن هر گونه فرورفتگی قابل تعمیر هستند. هنگامی که چرخه عمر این مبلمان به پایان می رسد، می توان آن را بازیافت یا کمپوست کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی مبلمان را این شکلی لوکس و زیبا می داند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان