Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مسئول بسیج سازندگی شهرستان اردکان گفت: دختران هفت خانواده نیازمند در شهرستان اردکان در این هفته از سوی بسیج سازندگی هفت سبد کامل جهیزیه با برند ایرانی هدیه می‌گیرند.

«مهدی نامزد» در این باره تصریح کرد: از سال ۱۳۹۶ که اهدا جهیزیه را آغاز کردیم تاکنون ۶۰۰ سبد کامل جهیزیه به نوعروسان و دختران دم بخت هدیه دادیم که اگر همت گروه های جهادی ، خیرین و برخی از صنایع شهرستان اردکان نبود این مهم میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آذر ماه سال گذشته بود که با همت خیرین به تمام دختران دم بخت و نوعروسان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های زندانیان ساکن در شهرستان اردکان جهیزیه کاملا ایرانی اهدا شد تا دغدغه‌ای برای شروع زندگی ساده و سالم خود نداشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی اردکان عنوان کرد: سعی ما در بسیج سازندگی ریل‌گذاری و ایجاد گفتمان برای کمک‌رسانی بود به طوری که وقتی به کارخانجات سر می‌زدیم روی خوش نشان می‌دادند و این اتفاق موجب شد هر دوماه یک بار اهدا جهیزیه داشته باشیم، البته در سال جاری به خانواده هایی تعلق میگیرد که نیازمند هستند اما تحت پوشش هیچ یک از مراکز نبودند و صرفا توسط موسسات خیریه و گروه های جهادی شناسایی شدند.

نامزد گفت: اقلام جهیزیه شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، فرش، سرویس خواب، سرویس آشپزخانه برای پخت و پز، اتو، پلوپز، جارو برقی، چایی‌ساز و پنکه است که سعی کردیم برای شروع یک زندگی کافی باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در بسیج سازندگی اردکان رفع محرومیت است به گونه‌ای که در هیچ خانه‌ای دغدغه‌ای به اسم جهیزیه نباشد.

نامزد در پایان افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ساخت وتعمیر منزل محروم، ویزیت رایگان ، پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم ، ایجاد اشتغال با پرداخت وام و تشکیل کلاس آموزشی  برای افراد جویای کار و نیازمند از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان اردکان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بسيج سازندگي اردکان اهدا جهیزیه شهرستان اردکان بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر