Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:46:01 GMT

تمامی مصوبات ستاد تسهیل کرمانشا لازم الاجراست

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۸۰۱۵

تمامی مصوبات ستاد تسهیل کرمانشا لازم الاجراست

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پنجاه و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار کرمانشاه و مجموعه دولت، همه موضوعات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی، می‌تواند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و رسیدگی شود و بر این اساس کارگروه تسهیل تنها دریچه فعالان اقتصادی برای حل و فصل مشکلات پیش روی آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به این که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس ماده ۶۱ قانون تسهیل و رفع موانع تولید، مصوب مجلس شورای اسلامی در استان‌ها تشکیل می‌شود، افزود: براساس قانون، مصوبات این ستاد لازم الاجراست و دستگاه‌های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس حساسیت موضوع کارآفرینی و حمایت از تولید و اشتغال، دادستان کل کشور دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را ملزم به تمکین از مصوبات این کارگروه کرده است.

به گفته دارابی، شرکت پیمان غرب با موضوع تقاضای مهلت پرداخت ال سی، تقاضای رفع مشکل اختلافات ارزی شهرداری کرمانشاه با بانک ملت، شرکت گیره ساز غرب با تقاضای اختصاص برق، نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه با تقاضای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، شرکت کشت و صنعت شاخص کلهر با تقاضای رفع مشکل مربوط به پرداخت مابه التفاوت ارز، شرکت شادچین با درخواست احداث خطوط برق و سردخانه دومنظوره ۴۰۰۰ تنی با موضوع رفع مشکل مربوط به ترهین محل اجرای طرح، واحدها و شرکت های تولیدی بودند که مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوبات لازم الاجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی