Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در مهمترین و آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد به مصاف لیورپول رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف مدعی خود بگذرد و نخستین برد فصل را جشن بگیرد.

این در حالی بود که هیچ یک از دو تیم در دو هفته قبل نتوانسته بودند طعم برد را بچشند و جزو تیم‌های رده دوم جدول جدول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ که لیگ را با شکست برابر برایتون آغاز کردند و هفته گذشته نیز شکست مفتضحانه ۴ بر صفر برابر برنتفورد داشتند، دنبال این بودند که با برد در بازی امروز مقابل هواداران شان بخشی از ناکامی های اخیر را جبران کنند.

منچستری ها در دو دیدار رفت و برگشت در فصل گذشته نیز مجموعا ۹ گل از شاگردان کلوپ دریافت کردند و به همین خاطر با انگیزه زیادی پای به چمن الدترافورد گذاشتند تا از قرمزهای مرسی انتقام بگیرند.

لیورپول هم که در دو مسابقه قبلی خود دو تساوی را تجربه کرده بود دنبال این ۳ امتیاز بود چرا که می دانست در صورتی که امتیاز از دست بدهد از همین ابتدای فصل اختلاف امتیاز با تیم های مدعی دو چندان می شود و به همین خاطر کار آنها برای قهرمانی و رسیدن به صدر سخت خواهد شد.

تنها در شرایطی ترکیب تیمش را برای بازی امروز اعلام کرد که نفراتی مانند کریستیانو رونالدو، کاپیتان هری مگوایر، لوک شاو و فرد کار را از روی نیمکت آغاز کردند.

منچستریونایتد با ترکیب دخیا، دالو، واران، مارتینز، مالاسیا، اریکسن، مک تومینای، فرناندز، سانچو، رشفورد و الانگا وارد زمین شد.

آلیسون، الکساندر آرنولد، گومز، فن دایک، رابرتسون، الیوت، هندرسون، میلنر، صلاح، فیرمینو و دیاز هم یازده بازیکن بندرنشینان را برای این بازی تشکیل می‌دادند.

با این حال بر خلاف انتظار این شیاطین سرخ بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و به گل رسیدند.

در دقیقه ۱۶ روی حرکت زیبای النگا، شیاطین سرخ در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد در برگشت او پاس زیبایی را به جیدون سانچو داد تا او نیز روی حرکت زیبا دروازه قرمزهای مرسی ساید را باز کند.

۱۰ دقیقه بعد باز هم شیاطین سرخ روی یک ضربه ایستگاهی خلق موقعیت کردند که ضربه زیبای اریکسن با نوک انگشتان آلیسون راهی کرنر شد.

در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان تن‌هاخ خاتمه یافت.

در نیمه دوم لیورپولی ها برای جبران نتیجه به زمین آمدند و منچستری ها هم دنبال بهبود شرایط بودند.

در همان دقایق ابتدایی محمد صلاح ضد حمله را برای لیورپول تدارک دید اما این موقعیت راه به جایی نداشت.

در دقیقه ۵۳ فن دایک روی یک اشتباه توپ را به مارسیال تازه وارد داد که او هم با پاسی زیبا رشفورد را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن توپ را به سمت چپ دروازه شلیک کند و اختلاف دو برابر شود. هرچند این صحنه مشکوک به آفساید بود اما سیستم کمک داور ویدئویی این گل را سالم اعلام کرد.

پس از این اتفاق لیورپول سراپا حمله شد تا بتوانند نتیجه را جبران کنند و از طرفی شیاطین سرخ هم دنبال ضد حمله بودند تا اختلاف را بیشتر کنند.

در دقیقه ۸۱ محمد صلاح در شلوغی محوطه جریمه توانست یکی از گل‌های خورده را با هوش بالای خود جبران کند.

در دقیقه ۸۶ اما تن هاخ تازه رونالدو را به زمین فرستاد تا بتواند نتیجه را حفظ کند تعویضی که در آن دقیقه در نوع خود جالب توجه بود.

در نهایت این شرایط این سرخ بودند که توانستند با برد در این دیدار نخستین پیروزی فصل را جشن بگیرند و کلوپ و شاگردانش همچنان در حسرت برد در فصل جدید لیگ جزیره باقی بمانند.

با ۳ امتیاز این دیدار منچستر یونایتد به رده چهاردهم جدول رسید.

قرمزهای مرسی ساید نیز تنها دو امتیاز در رده شانزدهم جای دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: منچستریونایتد لیورپول لیگ فوتبال انگلیس شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی سوچک در دقیقه ۶۵ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی آرئولا در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل دوم وستهم به لیورپول توسط آنتونیو در دقیقه ۷۷ + ویدئو
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی سوچک در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل اول لیورپول به وستهم توسط رابرتسون در دقیقه ۴۸ + ویدئو
  • گل اول وستهم به لیورپول توسط بوون در دقیقه ۴۳ + ویدئو