Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوودعزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  مسئولان وقت فدراسیون تنیس طی سال‌های ۹۱ تا ۹۵ با توجه به اینکه اظهارنامه مالیاتی را ثبت‌نام نکرده بودند  با جرایم سنگینی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور مواجه شده بودند و همین مسئله دست به دست هم داد تا در این مدت جرایم غیرقابل بخشش که مبلغی در حدود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان بود را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: مابقی  مطالبات جرایم مالیاتی که مبلغی در حدود ۴.۵ میلیارد تومان بود را با نامه‌نگاری‌های انجام شده با وزارت امور اقتصاد  و دارایی، سازمان امور مالیاتی کشور، وزارت ورزش و جوانان و مساعدت این عزیزان به ما بخشیده شد تا از این پس بدون دغدغه و با خیالی آسوده‌تر به فکر پیشبرد اهداف برای آینده تنیس باشیم. خوشبختانه طی بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم فدراسیون تنیس فعلأ هیچگونه مشکل مالیاتی ندارد.

عزیزی درباره  شرایط فدراسیون تنیس برای نیمه دوم سال جاری اظهار کرد:  طبق برنامه ریزی صورت گرفته اکثر مسابقات در فصل سرما را قصد داریم که در شهر‌های جنوبی کشورمان برگزار کنیم.  همچنین تفاهمنامه‌ای با مرکز کیش به امضا رسانده‌ایم تا مسابقاتی را در آنجا داشته باشیم.

او افزود: در حال حاضر  مسابقه خاصی نداریم. البته  حدود ۲ هفته دیگر باید تنیسور‌های ما در رده سنی زیر ۱۲ سال آسیا به فینال قزاقستان بروند و در آنجا مسابقه بدهند. براساس اعلام کادرفنی چهار ورزشکار به اردو دعوت شده‌اند تا در رقابت‌های رده سنی پایه شرکت کنند و سپس یک هفته در اردو و بعد هم به مسابقات اعزام شوند.

رئیس فدراسیون تنیس درباره اینکه آیا مشکل در اختیار گرفتن زمین تنیس برطرف شد یا خیر، گفت: آخرین صحبتی که با وزیر ورزش و همچنین مسئولان شرکت توسعه و تجهیزات نگهداری اماکن ورزشی داشته‌ایم تصمیم گرفته شد تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام  شود و یک مجموعه به ما تعلق بگیرد. اینکه چه زمینی برای ما در نظر گرفته شود به نظر مسئولان شرکت توسعه برمی‌گردد. البته  اکنون فدراسیون ما هیچ گونه زمینی نداریم تا در آن اردو و مسابقات را در آن برگزار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس رئیس فدراسیون تنیس تنیسورهای ایرانی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد