Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

امروزه لیزر به عنوان روشی برای از بین بردن موهای زائد ، بسیار پرتقاضا شده است بنابراین درخواست کلینیک های زیبایی برای خرید دستگاه لیزر موای زائد بسیار ازایش یافته است. اما موضوع قابل توجه برای کلینیک ها ، نکاتی است که قبل از خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید بدانند. خرید چنین دستگاهی موفقیت کسب و کار و میزان درآمد کلینیک شما را رقم میزند بنابراین دقت در انتخاب دستگاه لیزر بسیار پراهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم با بیان کامل این نکات شما را در این خرید این دستگاه راهنمایی کنیم.

 

 

مهمترین فاکتورها در خرید دستگاه لیزر مو

دستگاه های لیزر موهای زائد به دو نوع تماسی و غیرتماسی تقسیم میشوند. نوع غیرتماسی آن ها قیمت بسیار بالایی دارد بنابراین خرید آن چندان برای کلینیک مقرون به صرفه نیست. در این مقاله به بیان نکات قبل از خرید د ستگاه لیزر مو تماسی میپردازیم. انواع تولید شده دستگاه لیزر مو بسیار زیاد است بنابرانی در هنگام خرید باید فاکتورهایی را در نظر گرفته ، در دستگاه های مختلف مقایسه کرده و دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. این فاکتورها به صورت زیر است.

توان داخلی دستگاه مو طول موج های کاری دستگاه مو توان خروجی دستگاه مو لیزر بار دستگاه لیزر مو بدون ژل بودن یا نیازمند ژل بودن دستگاه کاربر پسند بودن یا user friendly بودن دستگاه کولینگ پوست (skin cooling) و کولینگ داخلی دستگاه هندپیس های دستگاه

در ادامه به بررسی این فاکتورها به زبان ساده میپردازیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی در خرید دستگاه لیزر مو های زائد تصمیم گیری کنید.

توان داخلی در خرید دستگاه لیزر مو

توان داخلی دستگاه لیزر ، توانی است که پاور های صنعتی درون دستگاه میتوانند تولید کنند و با توان خارجی تفاوت دارد. اما توان داخلی تامین کننده توان خارجی دستگاه لیزر مو بوده و مقدار آن باید حداقل 2.5 برابر توان خارجی باشد.

طول موج های کاری دستگاه لیزر مو

طول موج از مهمترین فاکتور های خرید دستگاه لیزر مو های زائد است چراکه به صورت مستقیم تعیین کننده میزان رضایت مراجعه کنندگان شما میباشد. در گذشته دستگاه لیزر موهای زائد فقط با طول موج الکس ساخته میشد که برای اروپاییان که پست های روشنی دارند جوابگو بود. اما پس از وارد شدن دستگاه به کشورهای دیگر ، به دلیل وجود پوست های تیره تر ، کارایی دستگاه کافی نبود و ابتدا طول موج دایود و پس از آن آندیگ به دستگاه ها اضافه شد تا بتوانند تمام طیف رنگی پوست و مو را پوشش دهند. بنابراین در هنگاه خرید دستگاه لیزر مو دقت کنید که دستگاه شما سه طول موج را به صورت همزمان داشته باشد.

توان خروجی دستگاه لیزر مو

توان خروجی دستگاه لیزر مو که مربوط به لیزر بار است یکی از فاکتورهای پراهمیت در خرید دستگاه لیزر مو میباشد. در فرآیند لیزر ، در جلسات ابتدایی شما باید توان متوسطی تنظیم کنید اما در جلسات میانی و پایانی مرتب توان را افزایش دهید. بنابراین دستگاه شما باید این امکان را فراهم کند. حداقل توان خروجی پیشنهادی برای یک دستگاه لیزر باکیفیت ، 1000 وات میباشد. به علاوه اسپات سایز هندپیس نیز با توان رابطه مستقیم دارد. هرپه هندپیس دستگاه ناحیه وسیع تری را پوشش دهد ، دستگاه باید توان خروجی بیشتری داشته باشد.

لیزر بار دستگاه لیزر مو های زائد

 

لیزر بار یکی از مهمترین بخش های دستگاه لیزر موهای زائد است و قیمت آن حدود یک سوم قیمت دستگاه لیزر موهای زائد را تشکیل میدهد. لیزربار های موجود در بازار معمولا چینی هستند و از نظر کیفیت در درجه دوم و سوم قرار میگیرند. اما این موضوع به معنی بد یا غیرقابل استاده بودن آن ها نیست. هر لیزربار از تعدادی لیزر سورس تشکیل شده است که جنس و مرغوبیت آن ها و همچنین توان خروجی هرکدام از آن ها تاثیر مستقیم و زیادی در عملکرد لیزر بار دارد. در نمونه های چینی هر یک از این لیزر سورس ها 40 تا 50 وات توان خروجی دارند. برای خرید دستگاه لیزر مو بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که لیزر سورس های آن توان خروجی 80 وات و بیشتر را داشته باشند. بسیاری از افراد هنگام فروش دستگاه لیزر مو ، ادعا های زیادی درمورد چنین نبودن یا میزان توان خروجی لیزربار دارند که باید صحت آن ها را بررسی کنید.

بدون ژل بودن یا نیازمند ژل بودن دستگاه لیزر مو

در بیشتر دستگاه های لیزر مو نیاز است تا قبل از انجام فرآیند ماده ای روان کننده مانند ژل لوبریکنت را بر روی ناحیه مورد درمان مراجعه کننده بزنند. آغشته شدن بدن به این ژل برای برخی از افراد ناخوشایند بوده و نارضایتی آن ها را به دنبال دارد. بنابراین در هنگام خرید دستگاه لیزر مو ، به این نکته توجه داشته باشید که اگر دستگاه مورد نظر شما امکان استفاده بدون نیاز به ژل را داشته باشد ، شما طیف گسترده تری از مراجعه کنندگان را  راضی میکنید. دستگاه لیزر مو بدون نیاز به ژل باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

کولینگ دستگاه: دستگاه لیزر مو برای اینکه به ژل نیاز نداشته باشد باید کولینگ بسیار قوی داشته باشد چرا که هرچه دمای سری هندپیس پایین تر باشد دستگاه راحتتر رو پوست حرکت میکند.

جنس سری هندپیس: در برخی از دستگاه های لیزر مو ، جنس سری هندپیس ساخته شده از نوعی آلیاژ است که روان کنندگی لازم را به جای ژل ایجاد میکند.

کاربر پسند بودن یا user friendly بودن دستگاه لیزر مو

یکی از مهمترین فاکتور های مورد توجه قبل از خرید دستگاه لیزر مو های زائد ، کاربرپسند بودن دستگاه است. منو تنظیمات دستگاه انتخابی شما باید به گونه ای باشد که اوپراتور دستگاه به راحتی بتواند از تمامی امکانات و تنظیمات دستگاه استاده کند. ظاهر زیبا و خوش دست بودن لیزربار دستگاه نیز اهمیت دارد.

کولینگ پوست (skin cooling) و کولینگ داخلی دستگاه

کولینگ پوست دستگاه مربوط به سری هندپیس بوده و هرچه قوی تر باشد دمای سری هندپی پایین تر است. که در روان کنندگی حرکت دستگاه و کاهش درد و حرارت پوست مراجعه کننده موثر است.

کولینگ داخلی دستگاه جهت خنک کردن قطعات داخلی از جمله لیزر بار در دستگاه تعبیه شده است. هرچه قوی تر باشد عملکرد دستگاه بهتر بوده و دستگاه مدت زمان بیشتری را بدون توقف و داغ شدن فعالیت میکند. در شهرهایی که آب و هوای گرم و مرطوب دارند بالا بودن قدرت کولینگ داخلی اهمیت بیشتری دارد. چراکه خنک ماندن دستگاه باعث ازایش طول عمر لیزربار که گرانترین قطعه دستگاه است ، میشود.

هندپیس های دستگاه لیزر مو های زائد

هندپیس قسمتی است که انرژی تولید شده توسط لیزربار را به پوست منتقل میکند. هندپیس میتواند دارای سری هایی با سایز های متفاوت باشد که تععین کننده اندازه ناحیه ای است که هندپیس در هر شات پوشش میدهد و به آن اسپات سایز نیز میگویند. برای خرید دستگاه لیزر مو های زائد باید دقت کنید که دستگاه انتخابی شما داری سری های هندپیس با سایز های متفاوت باد تا بتوانید از آن ها برای نواحی مختلف بدن و صورت استفاده کنید و در همه نواحی دقت کای را داشته باشید. بنابراین یک دستگاه لیزر مناسب باید هندپیسی با کیفیت مرغوب ، وزن و اندازه مناسب و سری های متنوع داشته باشد.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو های زائد

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نکات بسیار مهمی گفته شد که اگر به آن ها توجه کنید میتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید. تک تک نکات گفته شده برای صاحبین کلینیک های زیبایی و رفع موهای زائد با اهمیت است و باید به آن ها توجه شود. دستگاه لیزر تیتانیوم  یکی از بروزترین و پرطرفدارترین انواع دستگاه های لیزر است که تمامی شرایط ذکر شده را دارا میباشد. شرکت نویان طب مانلی ارائه دهنده انواع دستگاه های لیزر بوده و به شما عزیزان در جهت انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو مشاوره رایگان میدهد. جهت دریافت مشاوره خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه ها از وبسایت نویان لیزر دیدن کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگاه لیزر مو های زائد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید